המחליף של יזרעאלי: גיל אמיתי חתם במכבי אשדוד

גיל אמיתי
גיל אמיתי | מנהלת הליגה

הגארד (28, 1.97) ביקש מעירוני נס ציונה לשחררו והצטרף לקבוצה של בראד גרינברג במקום הרכז שעבר למכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה הבוקר (רביעי) את גיל אמיתי שייכנס לנעליו של גוני יזרעאלי שעזב. אמיתי מגיע לאשדוד לאחר שעזב את עירוני נס ציונה, במדיה שותף העונה בארבעה משחקים ותרם 2.8 נקודות ו-0.8 ריבאונדים ב-8.5 דקות בממוצע.

אמיתי (28, 1.97) עשה את צעדיו הראשונים בליגה כשחתם בבני הרצליה ולאחר מכן עבר גם בהפועל חולון, עירוני נס ציונה, הפועל תל אביב ועירוני נהריה. לפני שנה חזר לנס ציונה ועזר לה לעלות לליגת העל, אך כעת הוא עוזב את המועדון לטובת חוזה באשדוד.

אמיתי עזב את נס ציונה לאחר הפניה שקיבל מאשדוד ובהסכמה מלאה מהמאמן נדב זילברשטיין. "מועדון הכדורסל של עירוני נס ציונה רוצה להודות לגיל על תרומתו הגדולה בהחזרת הקבוצה לליגת העל ומאחל לשחקן המון הצלחה בהמשך דרכו", נפרדו ממנו בקבוצתו לשעבר בהודעה לעיתונות.

יו"ר המועדון יניב מזרחי הוסיף : "אני רוצה להודות לגיל על תקופתו במועדון, לגיל שתמיד יהיה חלק ממשפחת הכדורסל של עירוני נס ציונה יש חלק גדול בחזרה של הקבוצה לליגת העל ואני בטוח שדרכנו עוד ייפגשו בעתיד".

במכבי אשדוד מנסים להתגבר על פתיחת עונה בינונית ומכת פציעות שפוקדת את הקבוצה כשבשבוע שעבר החתימה הקבוצה את טרנס ווטסון שהגיע בחוזה זמני לחודש עד חזרתו למגרשים של ג'ראלד לי.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי