הלפרין: מכבי שונה מהשנים האחרונות, יש לה אופי והיא מאומנת

יותם הלפרין
יותם הלפרין | אודי ציטיאט

קפטן הפועל ירושלים דרוך לקראת המשחק מול הצהובים (21:00): "כשמכבי מגיעה יש אקסטרה מוטיבציה". וגם: המפגש הטעון של אוחיון מול האקסית שוויתרה עליו

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תשוב מפגרת הנבחרות כשתארח הערב (21:00) את מכבי תל אביב בקלאסיקו הראשון של העונה. בסביבת המועדון קיימת תכונה רבה לקראת המשחק כשכל הכרטיסים לארנה נמכרו והיא תהיה בתפוסה מלאה. עם זאת הקבוצה מגיעה במצב לא אופטימלי כשהיא תיאלץ להתמודד ללא טרנס קינזי שגורר עדיין את הפציעה בגבו וכשרונלד רוברטס לא נרשם בטופס המשחק כדי לא למלא את מכסת הזרים המותרת בליגה (8).

בירושלים עבדו במהלך השבועיים של פגרת הנבחרת על אלמנטים לשיפור ולפני כן זכו גם למספר ימי מנוחה שעזרו להפיג מעט את המשקעים מתחילת העונה. במועדון מציינים שהפגרה הגיעה להם בזמן לאחר הפתיחה המאכזבת וחילופי המאמנים וכעת הם מקווים להמשיך במומנטום שנפתח תחת מודי מאור, כשהמשחק מול הצהובים יהווה מבחן אמיתי ראשון עבורם בעידן החדש.

עבור יוגב אוחיון ההתמודדות תהיה אמוציונלית כשיפגוש את מכבי ת"א לראשונה מאז עזב אותה בקיץ אחרי שש עונות בצהוב. את שיא הקריירה שלו במדד (34) קבע הגארד בקלאסיקו הראשון שלו כאורח בבירה עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים בניצחון 100:104 של הצהובים לאחר הארכה בפברואר 2012, וכעת הוא ישמח לשחזר את היכולת הזאת מול האקסית שהחליטה לשחרר אותו בקיץ האחרון.

"אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת, עם הרבה אופי ומאוד מאומנת", התייחס יותם הלפרין ליריבה. "אני חושב שזו מכבי מאוד שונה מארבע השנים האחרונות. המשחק הזה לא יקבע בסופו של דבר את האליפות, אבל זה משחק מאוד חשוב לנו ולאוהדים. אנחנו צריכים להמשיך את הדרך שהתחלנו לפני שבועיים. החבר'ה פה מנוסים ואני מניח שהאווירה תעשה את שלה. בסופו של יום זה משחק שלא יקבע אליפות. זה משחק שחשוב לנו כמו כל משחק אחר בליגה כדי להמשיך את רצף הניצחונות שאנחנו נמצאים בו".

יותם הלפרין. מנוסה במשחקים מהסוג הזה (אודי ציטיאט)
יותם הלפרין. מנוסה במשחקים מהסוג הזה (אודי ציטיאט)

הגארד הישראלי התייחס לשינוי שחל בקבוצה מאז מינויו של מודי מאור למאמן הראשי: "כל מאמן מגיע עם דברים חדשים. אנחנו נותנים למודי המון תמיכה ואהבה והוא מחזיר לנו. הוא לא הכניס הרבה דברים חדשים, לאט לאט הוא מנסה להטמיע את הכדורסל שהוא רוצה שנשחק בעתיד. כשמאמן מוחלף, גם אם זה חילוף שאתה אוהב אותו או לא, זה נותן אנרגיות גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית".

על המשחק עצמו הוסיף הלפרין: "הערב כשהארנה תהיה מלאה לא נצטרך להביא את האנרגיות מהבית, הן יבואו לבד. אני יודע מה האוהדים מביאים לכל משחק, בלי קשר למכבי. אני מניח שבגלל שזו מכבי תהיה פה עוד איזושהי אקסטרה מוטיבציה, גם מהצד שלהם. חשוב שנשחק כדורסל טוב וניתן הופעה טובה".

יוגב אוחיון. מחכה לאקסית (אודי ציטיאט)
יוגב אוחיון. מחכה לאקסית (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי