"ההפסד כואב, במיוחד בגלל הדרך שבה מכבי ניצחה אותנו"

בר טימור וריצ'רד האוול
בר טימור וריצ'רד האוול | אודי ציטיאט

בהפועל ירושלים מתקשים לעכל את ה-88:71 בארנה לצהובים, פרפרוגלו: "אנחנו ניפגש עוד העונה והתוצאה תהיה שונה". הלפרין: "אני מבין שהמשחק היה חשוב עבור האוהדים, אבל המפגש מול בודצ'נוסט ביום רביעי חשוב יותר"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קיוותה לצאת לדרך חדשה עם חזרתה מהפגרה והשינויים בסגל, אך שבה לקרקע אמש (ראשון) לאחר שהובסה 88:71 על ידי מכבי תל אביב. האדומים רשמו את הפסדם הראשון למכבי בארנה בעונה הסדירה לאחר מחצית שניה בעייתית בה קלעו 24 נקודות בלבד וכשמנגד הם ספגו כמעט 90 נקודות מההתקפה הצהובה.

בבירה עוד נהנו מפתיחה טובה בראשות ריצ'ארד האוול שעלה לדאבל פיגרס כבר ברבע הראשון ול-20 נקודות במחצית הראשונה, אך בעשרים הדקות הבאות הוא לא הצליח לקלוע ולו נקודה אחת, במה שהיה אחד המפתחות לבריחה של הצהובים במחצית השנייה. בהפועל ירושלים שידרו לפני המשחק כי לא מדובר במשחק חשוב עבורם וכי הם מתרכזים כעת במאבקי ההישרדות שלהם ביורוקאפ, אולם בפועל ההפסד כאב לשחקנים ולקבוצה שתגיע בסיטואציה לא נעימה למשחק הגורלי שלה מול בודצ'נוסט ביום רביעי.

אחת ההפתעות שנרשמו בהתמודדות היא שבר טימור לא השתתף כלל במשחק בצעד שהפתיע רבים. הגארד הישראלי נשאר על הספסל בכל שלבי המשחק ולמרות יכולת רעה של חבריו לקבוצה במחצית השנייה, הוא לא קיבל כלל הזדמנות. בירושלים הסבירו שהשחקן לא בריא לחלוטין, אך נראה שהוא עדיין יכל לשחק מעט ואולי לשנות את המצב. "בר שחקן חשוב מאוד בשבילנו, הוא מחלים ואנחנו ניתן לו את הזמן. הוא הקריב מעצמו כדי לשחק בנבחרת", אמר מודי מאור בסיום.

"זה בהחלט הפסד כואב, בייחוד בגלל הדרך", אמר סטראטוס פרפרוגלו, "אני לא יכול להגיד שלא ניסינו, אבל במחצית השנייה איבדנו ריכוז בהגנה והחטאנו זריקות פתוחות. במחצית השנייה איבדנו את הקצב ולא הייתה לנו סבלנות בהתקפה ולמכבי היה קל לשמור אותנו. ההפרש הזה לא משקף. במחצית השנייה לא ביצענו את הדברים כמו שצריך. אני חושב שנפגש עוד העונה ונראה תוצאה שונה".

ג'רום דייסון. משחק חלש מאוד (אודי ציטיאט)
ג'רום דייסון. משחק חלש מאוד (אודי ציטיאט)

"לא צריך להיות גאון כדורסל כדי להבין שבמחצית השנייה לא היינו שם", הוסיף יותם הלפרין, "מכבי עברה הרבה פחות טראומות מתחילת העונה לעומת ירושלים. מכבי קבצה עם אופי ומאוד מאומנת בעוד אנחנו מחפשים את הקו הנכון ואת השיפור. מכבי משחקת באינטנסיביות מאוד גבוהה".

הקפטן הגן על מאמנו ועל ג'רום דייסון שנעצר על שלוש נקודות בלבד: "מודי הוא מהמאמנים הטובים בליגה. אם היינו מנצחים בנקודה אז היו אומרים אחרת. לא שופטים שחקן כזה או אחר על משחק או שניים, זה קורה. חלק מהמשחק של מכבי היה לעצור את ג'רום ואוסטין. לא היינו שם במחצית השנייה לבטח באגרסיביות. העובדה שהם שיחקו בשבועיים האחרונים ואנחנו לא פגעה בנו".

מודי מאור. חוסר הניסיון שלו בלט (אודי ציטיאט)
מודי מאור. חוסר הניסיון שלו בלט (אודי ציטיאט)

כעת תתכונן ירושלים למשחק הקריטי נגד בודצ'נוסט והשחקנים כבר דרוכים לקראת האתגר. "המשחק ברביעי יותר חשוב", אמר פרפרוגלו, "אני מבין שהמשחק מול מכבי חשוב לאוהדים ואנחנו רצינו לנצח, אבל ביום רביעי יש משחק יותר חשוב". הלפרין הוסיף: "זה משחק מאוד קריטי בפודגוריצה, אם נפסיד שם אנחנו לא תלויים בעצמנו. אני מכיר אותם ומניח שהם מבינים את חשיבות המשחק כמונו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי