הרוש סובל משבר באף, טיישון תומאס: אסור לפחד ממכבי

חנן קולמן
חנן קולמן | עדי אבישי

שחקן הפועל חולון היה מרוצה מה-89:93 על הצהובים בהיכל מנורה מבטחים. שלומי הרוש יחמיץ את המשחק החשוב מול מורסיה בליגת האלופות

(גודל טקסט)

המשחק בין הפועל חולון ומכבי תל אביב סומן עוד לפני הטיפ אוף כאחד המשחקים האיכותיים שיש לליגה שלנו להציע, והתוצאה בהחלט עמדה בציפיות עם קרב אדיר בין שתי הקבוצות הטובות בארץ, שבסיומו חולון רשמה אמש (ראשון) את ניצחונה השביעי ברציפות בליגה, 89:93 על חשבון הצהובים שספגו הפסד בכורה במסגרת המקומית. הסגולים שלטו במשחק מהפתיחה והגדילו את ההפרש במחצית השנייה, אך ריצה של המארחים ברבע האחרון הביאה לדפיקות לב מואצות בקרב אנשי חולוניה.

מי שלקחו את האחריות במאני טיים היו תמיר בלאט שקבר שלשה דרמטית וגלן רייס ג'וניור שסיפק עוד תצוגה אדירה עם 28 נקודות. הפורוורד היה דומיננטי כהרגלו והתגבר על המצ'-אפים הרבים שהצהובים הציבו מולו עם משחק גדול ומהלכים חשובים במאני טיים. במחצית השנייה רייס ג'וניור סבל מפציעה קלה וגרר את רגלו לפרקים, אך ביקש להישאר על המגרש והביא בסיום את הניצחון החשוב לקבוצתו.

המשחק היה מיוחד עבור גיא פניני וג'ו אלכסנדר שחזרו לראשונה להיכל כיריבים והגיעו באקסטרה מוטיבציה כדי להוכיח לאקסית שהיא טעתה לגביהם. פניני תפר 3/3 מחוץ לקשת כבר בפתיחה ועלה לעשר נקודות מהירות, אך מתח את המפשעה וירד לקבלת טיפול רפואי. בהמשך הוא עוד חזר לדקות בודדות אולם בקבוצה החליטו לא לסכנו והוא שב לספסל וסיים את ההתמודדות עם 14 דקות בלבד. גם שלומי הרוש נפצע במהלך המשחק ולא שב לשחק לאחר שנחבט בפניו כשנחת לא טוב על הפרקט ודימם מהאף. השחקן נבדק במהלך הלילה והתגלה שבר באפו שיגרום לו להחמיץ את המשחק החשוב ביום שלישי מול מורסיה בליגת האלופות. כשישוב למגרשים ייאלץ לחבוש מסיכה, בדומה לכארם משעור ורביב לימונד שסבלו מפציעה דומה.

בחולון מרוצים מאוד מהניצחון הגדול ורצף הניצחונות המרשים שמקבע אותם במקום השני בטבלה, אך יחד עם זאת הם דואגים להישאר עם הרגליים על הקרקע. "אני חושב שזאת סוג של הצהרה, אבל הצהרה שלנו כקבוצה", אמר טיישון תומאס. "לנצח את מכבי ת"א בבית מוכיח שאנחנו יכולים להתמודד מול כל קבוצה. באנו מהפתיחה ושיחקנו חזק. ידענו שאסור לפחד ממכבי, רצינו להביא אנרגיות והמשכנו ככה לאורך כל ארבעים הדקות. אני מאוד שמח מהתוצאה".

אוהדי הפועל חולון. יצאו מרוצים (עדי אבישי)
אוהדי הפועל חולון. יצאו מרוצים (עדי אבישי)

הסנטר התייחס גם למצבת הפצועים ולשאלה אם הדומיננטיות של רייס ג'וניור פוגעת בשאר השחקנים: "אם הייתי יודע שנאבד את גיא ושלומי, הייתי אומר שזה קשה. כשזה קורה ואתה עדיין מנצח, אז אתה יודע שהמשחק יכול ללכת לכל מקום. כולנו אוהבים את גלן, אבל אנחנו טובים כקבוצה. במשחק האחרון שלנו בליגת האלופות חזרנו בלעדיו. הוא חתיכה חשובה בקבוצה אבל לא הכי חשובה. כולנו חלקים חשובים מאוד בקבוצה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי