מבחן לאלון שטיין, הופעות בכורה לשולמן ולגרהאם

טוני גפני ואייל שולמן
טוני גפני ואייל שולמן | עדי אבישי

מאמן בני הרצליה יהיה על הכוונת מול ראשל"צ (שני, 20:00), הגארד שעזב את הפועל ת"א יחליף את חנוכי הפצוע. הגארד-פורוורד ילבש לראשונה את המדים של מכבי חיפה מול גלבוע/גליל (19:45). אילת מול אשדוד

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת ווינר סל יינעל מחר (שני) עם שלושה משחקים. בני הרצליה תארח את מכבי ראשל"צ, הפועל גלבוע/גליל תפגוש את מכבי חיפה והפועל אילת נגד מכבי אשדוד.


בני הרצליה – מכבי ראשל"צ (20:00, אולם היובל)

אלון שטיין יעמוד במבחן נוסף כמאמנה הראשי של הרצליה, כשעדיין לא ברור אם הוא ימשיך בתפקידו או יוחלף על ידי מאמן בכיר ויחזור לתפקיד העוזר. שטיין זכה לגיבוי לאחר הניצחון על שרלרואה במסגרת המחזור האחרון ביורופקאפ, אך ההפסד בליגה למכבי חיפה גורם לראשי הקבוצה לשקול מינוי מאמן אחר והמשחק מחר יכול לעזור להם לקבל החלטה.

ראשון לציון מנגד מגיעה במומנטום שלילי דווקא לאחר פתיחת עונה מרשימה. החבורה של שמוליק ברנר תציג לראשונה את אייל שולמן שחתם במועדון בסוף השבוע ויערוך בכורה מחודשת במדים הכתומים. שולמן ייכנס לנעליו של ניצן חנוכי שנפצע וייעדר כחודש וחצי והחתמתו נעשתה כדי לעבות את הסגל הישראלי הדליל של הקבוצה.

הסנטר האורחת מרפי הולוואי אמר לקראת המשחק: "אנחנו ניצבים בפני אתגר לא פשוט, בעיקר לאחר שני משחקים שבהם הרגשנו שאכזבנו את עצמנו ואת הקהל שלנו. שמוליק הכין אותנו כראוי ואנחנו יודעים מה עלינו לעשות על מנת לחזור למסלול הניצחונות".

עופר רחימי (עדי אבישי)
עופר רחימי (עדי אבישי)

הפועל גלבוע/גליל – מכבי חיפה (19:45, גן נר)

שתי הקבוצות הצפוניות ייפגשו למשחק חשוב שיכול להמשיך עבורן את המומנטום החיובי. גלבוע/גליל רשמה בשבוע שעבר ניצחון משמעותי על הפועל ירושלים במשחק דרמטי והחבורה של בית הלחמי צברה ממנו ביטחון. מי שצפוי לקבל דקות משמעותיות יותר הוא טריסטן ספרלוק שמיעט לשחק נגד האלופה לאחר שנחת רק מספר ימים לפני ההתמודדות.

גם מכבי חיפה נמצאת במגמה חיובית וביום רביעי האחרון היא רשמה את ניצחונה השלישי ברציפות עם 72:86 על בני הרצליה. הקבוצה של עופר רחימי החתימה אתמול את הגארד-פורוורד זאק גרהאם שינחת מחר בארץ אך לא יקח חלק בהתמודדות. "אני שמח שהצלחנו לחבר ניצחונות", אמר עופר רחימי, "חשוב שנמשיך לעבוד קשה. גלבוע/גליל קבוצה מאומנת ואני רוכש כבוד רב לה ולמאמנה". ווילי וורקמן הוסיף: "גלבוע/גליל הם קבוצה מאוד אגרסיבית. אנחנו חייבים להתאים את עצמנו לאש שלהם ואפילו להיות יותר אגרסיביים מהם, בכדי לסיים את המשחק עם ניצחון".

גרהאם. בכורה בישראל (מכבי חיפה, האתר הרשמי)
גרהאם. בכורה בישראל (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

הפועל אילת – מכבי אשדוד/באר טוביה (18:30, אולם בגין)

הפועל אילת ומכבי אשדוד/באר טוביה ייפגשו בקרב תחתית בליגה וינסו לרשום ניצחון שיחלץ אותם מהמקום בו הם נמצאים. אילת רשמה ניצחון ראשון בעידן שרון דרוקר לאחר שגברה על מכבי ראשון לציון במשחק שנגרר להארכה במחזור שעבר. אילת שיפרה מאוד את הקליעה מבחוץ לאחרונה ובשלושת משחקיה האחרונים היא עומדת על 9.7 שלשות ב-43% דיוק, אחרי שבששת מחזורי הפתיחה הסתפקה ב-7.2 שלשות בפחות מ-32%. סיבה נוספת לשיפור של הדרומיים הוא השדרוג ביכולתו של עמית שמחון שתרם בשני המחזורים האחרונים 18 נקודות (כולל 3.5 שלשות) ומדד 15, כשלפני כן העונה הוא עמד על 8.7 נקודות ומדד 4.2.

גם מכבי אשדוד סימנה וי בשבוע שעבר כשניצחה את הפועל תל אביב. האקס פקטור במשחק היה גיל אמיתי שהגיע מנס ציונה לאחר שמיעט לשחק שם. במשחק הבית הראשון שלו כשחקן מכבי אשדוד, קלע אמיתי שיאי עונה של 15 נקודות ושלוש שלשות – כולל אחת מכמעט חצי מגרש בירידה להפסקה ואחת נוספת שסיימה את הנדנדה במאני טיים. עד אז העונה עמד הרכז במצטבר על 11 נקודות ושלוש שלשות במצטבר בחמישה משחקים העונה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי