ניצחון שני רצוף לדרוקר ואילת, 76:86 על מכבי אשדוד

עמית שמחון
עמית שמחון | פרנסיסקו די סטסיו

התכולים נראו מעולה בשני צדי המגרש ועצרו רצף של חמישה הפסדי בית, שמחון הצטיין עם 21 נקודות. גלבוע/גליל גברה 66:73 על חיפה עם סיום צמוד, הרצליה עדיין אחרונה אחרי עוד הפסד

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגת ווינר סל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם הפועל אילת הרשימה עם 76:86 על מכבי אשדוד, ואילו גליל התגברה על מכבי חיפה 66:73, 80:93 למכבי ראשון לציון בהרצליה.

הפועל אילת – מכבי אשדוד 76:86
כנראה שההבאה של שרון דרוקר עשתה טוב להפועל אילת. התכולים מהדרום השיגו ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה ועצרו רצף של חמישה הפסדים במגרשם הביתי.

אחרי פתיחה צמודה, העבירו המקומיים הילוך בהגנה ועם שתי ריצות גדולות בתחילת הרבע השלישי והרביעי סגרו עניין בשלב מוקדם. הפער כבר הגיע ל-32 הפרש לפני שהמארחת הורידה את הרגל מהגז. עמית שמחון, שנמצא בכושר מצוין, הוביל את מטווח השלשות המקומי עם משחקו הטוב ביותר העונה, כאשר לצדו בולטים ג'ורדן לויד עם עוד משחק מרוכז וטוב, דרווין קיצ'ן שניהל את המשחק מצוין ודימיטריוס טרידוול שחגג מתחת לסלים. אשדוד דווקא פתחה טוב מאוד ונהנתה מאחוזי קליעה מצוינים מחוץ לקשת, אבל סבלה מיכולת ירודה ברבע השני בשני צדי המגרש ובמחצית השנייה רק התרכזו בלמזער נזקים. בראד גרינברג מחכה לשובם של אדם אריאל וג'ראלד לי הפצועים.

דרוקר
דרוקר. בדרך למעלה (עדי אבישי)

קלעו להפועל אילת: עמית שמחון 21, ג'ורדן לויד 17, דימטריוס טרידוול 14, דרווין קיצ'ן 13, אייזק רוזפלט 7, מייק רוסאריו ואפיק ניסים 6 כל אחד, עמית ביר כץ 2.

קלעו למכבי אשדוד: סק הנרי 19, טראוויס וואריק 12, גיל אמיתי 9, טרנס ווטסון 8, קמרון לונג 5, נתנאל ארצי 4, אדם הוניג 3, אלכס צ'וברביץ' 2.

הפועל גלבוע/גליל – מכבי חיפה 66:73
סגנית האלופה קיוותה להוציא ניצחון בקרב הצפוני בגן נר, אך נכנעה לסיום ענק של המארחת והחמיצה הדמנות להתקרב לצמרת. הבחורים של עופר רחימי, שהורחק במהלך המשחק, בנו את יתרונם לאט ובהדרגתיות במהלך המחצית הראשונה, כשלהפסקה ירדו ביתרון 32:36.

רחימי. נטש את קבוצתו
רחימי. נטש את הספינה (ערן לוף)

ברבע השלישי נגסה החבורה של אריאל בית הלחמי בהפרש ואף עלתה ליתרון, אך שוב הירוקים תפסו את המושכות. בדקות הסיום הגיע טל קרפלס עם שלשה ענקית שחתמה קאמבק גלילי, האריסון תרם אף הוא (16 נקודות) ובסיום 66:73.

בני הרצליה – מכבי ראשון לציון 93:80
נועלת הטבלה אירחה את הכתומים ושוב לא הצליחה לנצח, כשאלון שטיין רושם הפסד שני ברציפות. היחיד שתפקד אצל המארחת היה מייק איפיברה עם 29 נקודות, אך זה היה מעט מדי אל מול ההצגה של מארק טולפסן, ג'ייסון סיגרס, עידן זלמנסון ודרו קרופורד (77 משותפות). כבר מהרבע הראשון פתחו הבחורים של שמוליק ברנר מבערים, אך אחרי רבע שני צמוד הפער בהפסקה עמד על שמונה. ברבע השלישי כבר טיפס היתרון לדו ספרתי, והאוויר ההרצלייני כבר יצא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי