ספאחיה כעס על היכולת, קול נרגש לקראת הדרבי

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב צלחה את המפגש בגביע מול רעננה, אך המאמן לא היה מרוצה מההופעה: "לא רוצה להגיב על משחק אחד רע". הגארד שמח בעקבות המפגש הכפול מול הפועל תל אביב בליגה ובגביע: "בטוח שהאוהדים מחכים לזה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סימנה וי נוסף בשבוע העמוס שעבר עליה בדמות ניצחון 73:97 על מכבי רעננה בשמינית גמר הגביע אמש (ראשון). הצהובים הגיעו להתמודדות לאחר שלושה משחקים קשים נגד קבוצות העילית של היורוליג ואתמול נתקלו ביריבה חלשה יותר מהליגה הלאומית, שלא הצליחה להוות יריב ראוי לצהובים שגברו עליהם ללא קושי.


בהיעדרם של דשון תומאס ואיתי שגב הפצועים, וללא פייר ג'קסון שלא נרשם להתמודדות, הצוות המקצועי דאג לחלוקת דקות רחבה בין כל שחקני הקבוצה כשג'ון דיברתולומיאו (28) היה השחקן היחיד שקיבל יותר מעשרים וארבע דקות במשחק. אגב, בסיום המשחק מייקל רול ושגב נלקחו לבדיקת סמים. 



למרות הניצחון הקליל, נבן ספאחיה לא היה מרוצה מההופעה של שחקניו ורצה לראות מהם יותר אסרטיביות על הפרקט וביצוע מוצלח יותר של תכנית המשחק: "שתי המחציות היו רעות באותה המידה, רעננה פשוט לא הייתה מספיק טובה לשחק מולנו", אמר המאמן, "חלק מהשחקנים לא 'הרגישו את המשחק', אבל לפעמים זה קורה ומה שחשוב הוא שניצחנו. בסופו של דבר אני מרוצה. השחקנים לא שיחקו את המשחק הכי טוב שלהם, אבל באופן כללי הם עשו עבודה טובה ואני לא להגיב על משחק רע אחד נגד רעננה". 



מבלי להרשים. שחקני מכבי ת"א (אודי צטיאט) 


נוריס קול, שהגיע מה-NBA שמוכרעת בסדרות, התייחס לשיטה של משחקי הנוק-אאוט בטורניר: "השתפרנו במהלך המשחק והגדלנו את הפער. השיטה שונה, אבל אין מה לעשות בקשר לזה. אני מקצוען. אני לא יכול לקבוע מי תהיה היריבה, אבל אני צריך להיות מוכן לשחק בכל ערב. קבוצות היורוליג כמובן חזקות יותר, אבל כמקצוענים אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק בכל ערב. כמובן שאנחנו רוצים להתפוצץ על כולן, אבל זה לא תמיד קורה בכדורסל. הכי חשוב הוא שנשתפר וננצח". 


לצהובים מחכה כעת משחק נגד מלאגה שיחתום את הסיבוב הראשון ביורוליג, אך בקבוצה מתחילים לפזול גם למשחק רבע גמר הגביע מול הפועל תל אביב. כתוצאה מההצטלבות ביניהן בהגרלת הגביע, שתי היריבות התל אביביות ייפגשו לשני דרבים לוהטים בהפרש של 72 שעות, והמשחק הראשון ייערך כבר ביום ראשון (21:05) במסגרת הגביע באולם הדרייב אין. "זה יהיה מגניב", הוסיף נוריס קול בחיוך, "אני בטוח שהאוהדים מחכים לראות את זה והם יזכו לראות את זה פעמיים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי