צפו באלי טביב מתעלם מבן זקן בסיום המשחק באשדוד

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

הבעלים שוחח עם השחקנים סמוך לחדר ההלבשה אחרי ה-1:3 של בית"ר באשדוד ולא החליף מילה עם המאמן שעבר לידו. בן זקן: "מתרכז באימון ולא ברעשים. אני מחייך בעיקר מבפנים". תורג'מן: "דעכנו". גם התקציר בפנים

(גודל טקסט)

פחות משבוע אחרי ההפסד למכבי תל אביבי, בית"ר ירושלים חזרה הערב (ראשון) לחייך בזכות 1:3 על מ.ס. אשדוד. הקבוצה מהבירה רשמה את הניצחון התשיעי שלה העונה, כשהיא עקפה את הפועל באר שבע בגלל יחס שערים עדיף. בית"ר גם עקפה את הקטר הצהוב של ג'ורדי קרויף והיא תייחל למעידה של האלופה מחר מול מכבי חיפה כדי לשמור על המקום השני. בסיום המשחק נרשם אירוע מעט משונה: בני בן זקן ירד לחדר ההלבשה וחלף על פניו של אלי טביב, ששוחח עם כל שחקן שעבר ולמאמן הקבוצה הוא לא אמר מילה. האם קיים נתק בין השניים? צפו בקטע והחליטו בעצמכם. מי שלא נכח באצטדיון הוא אלי אוחנה שלא חש בטוב וצפה במשחק בביתו.

מיקי סירושטיין וקלאודמיר פריירה מחקו יתרון מוקדם של בסלינג אלקה והרגיעו את הגזרה סביב בני בן זקן כאשר ציון צמח המחליף סגר את הסיפור בדקה ה-85 אחרי בישול של איתי שכטר. למרות הניצחון, הקהל של בית"ר קרא לעבר המאמן בסיום: 'תתפטר'. מ



לעומתם, המארחת ספגה הפסד תשיעי העונה והיא עדיין מתחת לקו האדום. הפתיחה הייתה מבטיחה עבור עמיר תורג'מן, אך גם העבודה כי ההתקפה הרעה ביותר בליגה מבקיעה – לא עזר לאשדוד. הקבוצה נותרה מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות והיא תנסה להתאושש במחזור הבא מול עירוני קריית שמונה. בית"ר תשוב לטדי בתקווה להמשיך את היכולת הטובה מול מכבי פתח תקווה. מאוחר יותר, שני אוהדי בית"ר, החשודים בהדלקת רימון העשן בתוך היציע, נעצרו במהלך המשחק באמצעות מצלמות האבטחה. 

בן זקן סיפר בסיום: "אני מרוצה כי הגענו בגישה הנכונה. למרות הפיגור, הצגנו משחק טוב. בית"ר לא ניצחה פה בשנים האחרונות. למרות שהגענו בגישה הנכונה, השער של אשדוד גרם לנו ללכת על המשחק עד הסוף. לחצנו, וללא יואב ג'ראפי – היינו מבקיעים הרבה יותר. אני מתרכז באימונים והדרישות שלי מהשחקנים. הלחצים והדיבורים יימשכו, ככה זה במועדון גדול. בסוף, השחקנים הם אלו שאחראים על ההצגה". 

מעמדו בקבוצה: "בשורה התחתונה, אפשר להישאר בתוך הרעשים ולהאשים את כולם. הפתרון הטוב ביותר הוא להתרכז באימון, הדבר הכי חשוב הוא לדעת שעשית את המקסימום וזה יגיע למשחק וייראה טוב. אני יכול לצאת אל הקהל, ואני אצא אליהם. העניין עם הקהל הוא גם תהליך, וכל תהליך אנושי דורש זמן. אני תמיד מחייך, בעיקר מפנים, כי אני רוצה לשמור על ארשת פנים רצינית. בכול גול, אני מחייך מבפנים".


התעלם מהמאמן? טביב (דני מרון) 

אצל המפסידה, עמיר תורג'מן הסביר: "התחלנו את המשחק טוב ואז דעכנו, לא הייתי תחרותיים מספיק עד הסוף. ספגנו גולים קלים. בית"ר היא קבוצה טובה, אבל יכולנו להוציא מהמשחק הזה הרבה יותר. אנחנו, כקבוצה שנלחמת על חייה, צריכה להיות אגרסיבית הרבה יותר. היו לנו דקות טובות, אבל זה לא מספיק מול שחקנים איכותיים כמו שיש לבית"ר. נעשה את החישובים שלנו בינואר, עוד שבועיים. נראה מה חסר לנו ואז נקבל החלטות. עד אז, ננתח את המשחק. אנחנו נשתפר ונישאר בליגה".

על האפשרות שגדי קינדה יעזוב: "אני לא מתעסק בדברים האלה. מה שחשוב זה המשחק עצמו וההתקדמות שלה קבוצה. נראה בינואר לגבי שחקנים ספציפיים. יש לנו שחקנים מוכשרים והם צריכים להוכיח את זה במגרש". 


ציון צמח חוגג שער ליגה ראשון העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי