כמו יין שמשתבח: פניני הצטיין, חולון ניצחה את גלבוע/גליל

גיא פניני מול ג'ייקובן בראון
גיא פניני מול ג'ייקובן בראון | לימור מלינוף

הפורוורד הוותיק צלף 21 נקודות וחיפה על חסרונם של גלן רייס ג'וניור וקורי וולדן ב-92:101 של הסגולים בגן נר. 69:72 דרמטי לבני הרצליה על עירוני נהריה. כעת: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב

(גודל טקסט)

שלושה משחקים נערכים הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-15 בליגת ווינר סל. הפועל חולון ניצחה בגן נר את הפועל גלבוע/גליל, בני הרצליה יצאה עם ניצחון דחוק על עירוני נהריה. כעת: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב.


הפועל גלבוע/גליל – הפועל חולון 101:92

כמו יין שמשתבח עם הזמן. גיא פניני הוותיק קלע לא פחות מ-21 נקודות והוביל את הפועל חולון לניצחון באחד המגרשים הקשים בליגה.

גם ללא שני השחקנים הכי טובים שלה, גלן רייס ג'וניור וקורי וולדן, הקבוצה של דן שמיר השיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים והעבירה מסר שהיא חזק במאבק המשולש על פסגת הטבלה.

מהעבר השני, הקבוצה של אריאל בית הלחמי נחתה לקרקע אחרי הניצחון היפה על מכבי תל אביב בשבוע שעבר ואם חוסר היציבות יימשך היא עשויה למצוא את עצמה נאבקת על הפלייאוף העליון אחרי פתיחת עונה מרשימה.

זליקוביץ' מול בן צבי (עודד קרני, מנהלת הליגה)
זליקוביץ' מול בן צבי (עודד קרני, מנהלת הליגה)

בני הרצליה – עירוני נהריה 69:72
בני הרצליה השיגה ניצחון שני בלבד העונה בבית (אחרי שישה רצופים) ורביעי בסך הכל ונחלצה זמנית מהמקום האחרון בטבלה.

הקבוצה של אריק שיבק פתחה חזק וכבר הובילה ביתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון, אבל לאט לאט הסגולים חזרו וגם יכלו להשוות בשניות הסיום, אבל יונתן שולדבראנד החטיא שלשה מכריעה והאוהדים באולם היובל חגגו.

גם הניצחון הגדול בשבוע שעבר על הפועל אילת לא עזר לשחקנים של אריק אלפסי שספגו הפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים והמקום בפלייאוף נמצא בסכנה גדולה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי