היריבה המועדפת עליה: אשדוד גברה 65:74 על הפועל ירושלים

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | לירון מולדובן

החבורה הלוחמת של גרינברג רשמה ניצחון שביעי ברציפות, שני על האלופה, שנעצרה אחרי שישה ניצחונות אחרי מפגן איכותי של הנרי עם 22 נקודות. 69:84 למכבי ראשון לציון על נס ציונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגת העל נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. הפועל ירושלים נכנעה שוב למכבי אשדוד/באר טוביה, עירוני נס ציונה נכנעה למכבי ראשון לציון. 


מכבי אשדוד/באר טוביה – הפועל ירושלים 62:74

הקבוצה החמה ביותר בליגה הנחילה לאלופה הפסד אחרי שישה ניצחונות רצופים. אשדוד עם ניצחון שביעי ברציפות, והיא השלימה ניצחון שני העונה על האדומים מהבירה. הפתיחה הייתה דווקא שייכת לאורחת, שקיבלה בחזרה את ריצ'ארד האוול אחרי פציעה, והוא סייע לה עם תרומה מתחת לסל בדרך ל-29:39 במחצית.

 


גם הרבע השלישי היה שייך לאורחת, אבל אז סק הנרי (22 נקודות) התעורר. אשדוד המשיכה לרוץ, כיווצה את ההגנה וגם עלתה ליתרון ברבע הרביעי. ירושלים התקשתה, ואיבדה את הראש בדקות הסיום כאשר קמרון לונג הציג אופי עם עשר נקודות קריטיות. אשדוד השלימה ריצה מרשימה, אחרי פיגור 13, והיא ממשיכה את הדהירה. מודי מאור עם הפסד שמעלה תהיות לגבי הריצה האחרונה של האלופה. 21 נקודות של ג'רום דייסון לא הספיקו. 

מכבי ראשון לציון – עירוני נס ציונה 69:84

דרבי חד צדדי בשפלה, בסיומו המארחת חגגה בבית מכבי. נדב זילברשטיין, שהורחק בעקבות עימות עם השופטים, התקשה ללא דקוואן קוק וגארי בראון הפצועים כאשר גם קאליף וויאט לא הצליח להושיע. המארחת חגגה קטעה רצף בן שני הפסדים, והותירה את נס ציונה עמוק במאבקי התחתית. ג'ייסון סיגרס ודרו קרופורד חגגו עם 17 נקודות כ"א. ג'רו ג'ונסון בלט עם 23 נקודות אצל המפסידה. 



דייסון. לא הצליח לעצור את הקריסה (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי