בסלובניה מתעקשים: מאריבור תקבל את הצעת מכבי ת"א

מרואן קבהא מול דן איינבינדר
מרואן קבהא מול דן איינבינדר | דני מרון

הקבוצה הפחיתה את דרישותיה, רשמית אישרה לקבהא לעזוב ובאר שבע העבירה הילוך במטרה לרכוש את השחקן עבור כ-350 אלף יורו, אלא שכעת מתפרסם שדווקא הצהובים, שהגישו הצעה גבוהה יותר, יחתימו את הקשר ברגע האחרון

(גודל טקסט)

מעט יותר מ-48 שעות לסגירת חלון ההעברות בישראל, הפועל באר שבע בהחלט מעבירה הילוך. אחרי שרכשה את חנן ממן מהפועל חיפה, בבירת הנגב משוכנעים שהמצטרף הבא לסגל של ברק בכר יהיה מרואן קבהא, קשר מאריבור ונבחרת ישראל שסיכם את תנאיו בשורות אלופת השנתיים האחרונות ונמצא על סף חתימה – אבל ייתכן שבתפנית של הרגע האחרון, הוא ימצא את עצמו דווקא במכבי תל אביב. בתקשורת הסלובנית מתעקשים שמאריבור תקבל את הצעת מכבי תל אביב, שמוכנה לשלם סכום גבוה יותר, והשחקן יעבור בסופו של דבר לקריית שלום.

הפועל באר שבע וקבהא הגיעו להבנות על חוזה ארוך טווח, כשפריצת הדרך הושגה לאחר שהסלובנים הפחיתו משמעותית את דרישותיהם לקבלת פיצוי על עזיבתו. דרישתם המקורית, כמיליון יורו, הופחתה ביותר משישים אחוזים, וההערכה היא שלבסוף יתיישרו עם נכונות באר שבע לשלם כ-350 אלף יורו בלבד. אחת הסיבות לרצון העז של ב"ש לצרף את קבהא היא העובדה שמהראן ראדי מסיים את חוזהו ונמצא במגמת ירידה.

כידוע קבהא מיוצג על ידי דודו דהאן שהצליח בחלון הנוכחי לשדך לטרנר גם את חנן ממן, אבל בסלובניה משוכנעים שלהפועל באר שבע יש תחרות על קבהא מול מכבי תל אביב. ב-"EkipaSN" נכתב כאמור על הצעה טובה וגבוהה יותר שהתקבלה במשרדיה של מאריבור עבור מרואן קבהא וזו ממכבי תל אביב.


קבהא. הפועל באר שבע או מכבי תל אביב? (אתר רשמי)

הצהובים, שבניגוד לב"ש לא עשו שום שינוי בסגל במהלך ינואר, עדיין תקועים עם שישה זרים, מתקשים להיפטר מטינו סוון סושיץ', ולא מן הנמנע שכעת פנו לגזרת הליגיונרים בניסיון לשוב למקום הראשון, אותו איבדו אתמול אחרי שהיו בפסגה לשבוע אחד בלבד לראשונה מאז 2016. גם הקשר גידי קאניוק עשוי לחתום במדי הצהובים, שטרם הגישו לו הצעה רשמית.

יש לציין כי מאריבור אישרה רשמית כי מרואן קבהא יעזוב את המועדון וכלל לא המריא עמה למחנה האימונים. הקשר יעשה את דרכו ישראל במטרה לחתום באחת מקבוצות הצמרת, כשכעת השאלה הגדולה שנותרה היא היכן, וכל זאת לפני משחק העונה בין השתיים ביום ראשון בנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי