ספאחיה התנצל: ייתכן שהגזמתי בביקורת על השחקנים

נבן ספאחיה עם פייר ג'קסון
נבן ספאחיה עם פייר ג'קסון | אתר רשמי

מאמן מכבי ת"א הודה באימון לקראת המשחק מול ראשל"צ (שני, 20:20): "הבנתי שהם מאוד מאוד עייפים". קיין ופרחוסקי לא יתלבשו, סיגרס בספק אצל הכתומים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) אימון בהיכל מנורה מבטחים לקראת המשחק מחר (20:20) מול מכבי ראשון לציון במחזור ה-16 בליגת ווינר סל.

דיאנדרה קיין וארטיום פרחוסקי לא יהיו בסגל למשחק מול הקבוצה של שמוליק ברנר, בעוד שהישראלים יובל זוסמן, איתי שגב, ג'ייק כהן וכארם משעור יקוו לקבל הזדמנות והפעם לנצל אותה.

המאמן נבן ספאחיה הודה באימון: "ייתכן שהגזמתי בביקורת שלי על השחקנים. חשבתי על זה יותר לעומק וניתחתי את המצב והבנתי שהם מאוד מאוד עייפים. בכל מקרה אנחנו לא מחפשים תירוצים. אחרי המשחק מול ז'לגיריס היו לנו שני אימונים מצוינים שבהם עבדנו על דברים בהגנה ושמנו דגשים על מה שרצינו. אני מקווה לראות את זה בא לידי ביטוי כבר במשחק הקרוב".

"הבעיה העיקרית שלי היא המחסור באימונים", הוסיף הקרואטי. "יש שבועות שיש לנו יותר משחקים מאשר אימונים. אנחנו מודעים לכך שההגנה שלנו רעה ואנחנו יודעים מה צריך כדי לשפר אותה, אבל בשביל זה אנחנו צריכים יותר זמן באימונים".

הישראלים. יקבלו הזדמנות? (אודי ציטיאט)
הישראלים. יקבלו הזדמנות? (אודי ציטיאט)

כשנשאל האם יש סיבה מקצועית ליכולת ההגנתית הרעה הסביר: "אנחנו משחקים בקצב גבוה, וזה אומר שהיריבות שלנו מקבלות יותר פוזשנים נגדנו מאשר נגד יריבות אחרות. בסך הכל, אנחנו במקום השמיני בספיגת סלי שדה, וזה עדיין צריך להספיק לפלייאוף. הבעיה שלנו היא בחמשת המשחקים האחרונים, לא בכל העונה".

מהעבר השני, ג'ייסון סיגרס היה חולה במהלך השבוע ונמצא בספק למשחק. "צפוי לנו משחק מאוד מאתגר, נצטרך להיות מרוכזים ונחושים עד לדקה האחרונה", אמר הרכז הוותיק אבי בן שימול. "לא נוכל לתת להם להגיע למעלה מ-90 נקודות ולהיכנס לתחרות קליעות, אלא נצטרך לעבוד נכון מבחינה הגנתית".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי