ספאחיה: שום דבר לא מעיר אותי בלילה, שמיר: מכבי הכי מהירה באירופה

נבן ספאחיה, ג'ון דיברותולומיאו, שלומי הרוש, דן שמיר
נבן ספאחיה, ג'ון דיברותולומיאו, שלומי הרוש, דן שמיר | עדי אבישי

המאמנים והקפטנים של מכבי ת"א והפועל חולון השתתפו במסע"ת לקראת גמר הגביע (חמישי, 21:00). דיברתולומיאו: "סימנו את זה כמטרה", הרוש: "מתרגש לקראת הגמר הראשון שלי". בולדן ופראחוסקי לא יהיו בסגל הצהוב

(גודל טקסט)

נבן ספאחיה וג'ון דיברתולומיאו ממכבי תל אביב ודן שמיר ושלומי הרוש מהפועל חולון ערכו היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה בכדורסל (חמישי, 21:00).

הצהובים מחפשים זכייה תשיעית ברציפות ו-45 בסך הכל בגביע, בעוד שהסגולים מקווים לזכות בתואר ראשון מאז 2009 וגביע שני בתולדות המועדון. היכל מנורה מבטחים צפוי להיות מלא בכ-11,000 צופים. הצהובים לא רשמו את ג'ונה בולדן וארטיום פראחוסקי.

מאמן מכבי ת"א נבן ספאחיה: "שום דבר לא מעיר אותי בלילה…אני לא זוכר חצי גמר קל, ברגע שהמשחק נגד אשדוד הסתיים כבר התחלנו להתכונן לגמר".

האסטרטגיה: "לפעמים אתה פשוט לא יכול לעשות מה שאתה רוצה. אני סומך על השחקנים שלי. כל משחק הוא הזדמנות חדשה, אני לא חושב על ההפסדים לחולון במשחקים האחרונים".

הלחץ: "אני מרגיש לחץ כל הזמן, זה חלק מהעבודה. בלי קשר לניצחון או הפסד".

ספאחיה ושמיר. לא יאטו את הקצב (עדי אבישי)
ספאחיה ושמיר. לא יאטו את הקצב (עדי אבישי)

הקפטן הצהוב ג'ון דיברתולומיאו: "אני יודע שהקבוצה מתרגשת לקראת הגמר, זאת המטרה שלנו. זה חשוב לכולם, לא רק לי, השחקנים שלנו רוצים להביא את המשחק הכי טוב שלהם. שום דבר לא נופל על שחקן אחד או על המאמן, כולם נושאם בעול".

היכולת האישית: "כל כך הרבה פעמים לאורך העונה יש עליות ומורדות, חלק מלהיות מקצוען זה לקבל את זה ולהסתכל קדימה".

מאמן הפועל חולון דן שמיר: "יש חגיגה ענקית מסביבנו בעיר, זה מאוד מרגש. להבדיל ממקומות אחרים, אצלנו ההגעה לגמר מגיעה לעיתים יותר נדירות. ההרגשה כרגיל, כמו שצריכה להיות לפני גמר גביע. משחק כזה לא קורה הרבה פעמים, ברור שבאירוע כזה לא מתעסקים ברמת התשוקה. הדבר החשוב לנו כרגע זה להתרכז במה שאנחנו צריכים. הניצחון לא יבוא מלהתעסק בדברים שאנחנו לא צריכים להתעסק בהם. חולון זו קבוצה מעניינת, מבחינת הרכב השחקנים ומה שמסביב".

דיברתולומיאו והרוש. מי יניף את הגביע? (עדי אבישי)
דיברתולומיאו והרוש. מי יניף את הגביע? (עדי אבישי)

ההכנות למשחק: "מכבי היא הקבוצה עם הקצב הכי מהיר באירופה, ואנחנו גם קבוצה מהירה. יש להם מובילי כדור מאוד אגרסיביים, אבל אנחנו לא באים להאט. על פניו יהיה משחק מאוד מעניין. קשה לשמור על איכות כל הזמן כשנוסעים בקצב כזה. הזמן הקצר בין חצי הגמר לגמר משפיע על ההכנות. כמובן שהתכוננו לכל תרחיש, אבל יש השפעה מבחינת הרכבים והכנות מול היריבה הספציפית".

הקפטן הסגול שלומי הרוש: "זה גמר ראשון שלי, אבל יש זמן להתרגש עד מחר. נבוא מוכנים".


על גלן רייס ג'וניור
: "הגיע אלינו שחקן ברמה מאוד גבוהה והוא עושה את העבודה שלו, אבל יש לנו עוד שחקנים טובים וכל אחד מאיתנו עושה את מה שצריך". 

הגביע. צהוב או סגול? (עדי אבישי)
הגביע. צהוב או סגול? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי