בזלצבורג מאושרים: "סוף סוף קללת הישראלים שלנו נשברה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

אחרי השער הנהדר של מואנס דאבור ב-1:5 של אלופת אוסטריה, החלוץ הישראלי הוצף מחמאות ואמר: "חשוב לכבוש בקבוצה כמו זלצבורג. התחרות פה על חולצת ההרכב גדולה מאוד"

(גודל טקסט)

מואנס דאבור כבש סוף סוף את שער הבכורה שלו במדי רד בול זלצבורג שעברה שבוע קשה, בו הודחה על ידי רייקה מליגת האלופות, והיא הוציאה את כל הזעם על אמירה ואקר כשפירקה אותה 1:5. השער היפה במשחק היה שייך ללא ספק לדאבור שזכה להרבה מחמאות.


האתר של זלצבורג התמוגג מנחת על ביצועי דאבור: "הוא שוב הוכיח עד כמה הוא מוכשר ויש לו טכניקה מצוינת. השער הראשון שלו היה פשוט נפלא. סוף סוף הקללה של הישראלים שלא הצליחו לכבוש אצלנו נשברה (עומר דמארי ודאבור עצמו). אין ספק שגם הלחץ ירד מדאבור שירד על הברכיים והודה לאלוהים".

גם המאמן מרקו רוס החמיא: "הייתי משוכנע כל הזמן ביכולת שלו. הוא והחלוץ הנורבגי פרדריק גולברדסן הראו לי מתחילת העונה שיש להם מנטליות של ווינרים. רצינו לתת איתות שאנחנו עדיין קבוצה טובה למרות הכישלון באלופות וזה הצליח". קבוצתו של דאבור מובילה את הטבלה עם 7 נקודות יחד עם לאסק לינץ, אבל שטורם גראץ תוכל לעבור אותם אחרי שתשחק היום מול מטרסבורג.


דאבור. ינצח בתחרות על החולצה?

דאבור. ינצח בתחרות על החולצה?


החלוץ הישראלי אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד 90 דקות. אנחנו מרוצים מהיכולת שלנו. היה חשוב לנצח את המשחק הזה אחרי התוצאות האחרונות המאכזבות. ברור שאני מרוצה מהיכולת שלי ומהשער שכבשתי. היה לי חשוב להבקיע ולהחזיר לעצמי את הביטחון ואני מקווה לעשות את זה יותר במשחקים הבאים. האמת שעבדתי קשה מאוד באימונים כדי להגיע לרגע הזה ולא תמיד היה לי קל. כחלוץ הכי חשוב זה לכבוש, בעיקר בקבוצה כמו זלצבורג שיש לה הרבה חלוצים. התחרות על חולצות ההרכב גדולה מאוד וזה היה כיף אמיתי לכבוש את השער הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי