ציון 9 לניר ביטון. ברנדן רוג'רס התפעל מתפקודו כבלם

ניר ביטון
ניר ביטון | טוויטר

אחרי בישול גדול, ושינוי תפקוד במשחקים האחרונים, נראה שהישראלי מצא את מקומו בהרכב של אלופת סקוטלנד. המאמן שפע מחמאות: "הוא נינוח מאוד ואמיץ. אם לא היינו יודעים שהוא קשר היינו בטוחים שהוא תמיד היה בלם"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי עונה מתסכלת של ניר ביטון, נדמה שברנדן רוג'רס מנג'ר סלטיק המציא את הישראלי מחדש ומצא לו את המיקום המושלם במגרש כבלם. ביטון נתן אתמול הצגה בניצחון על הארטס 1:4, ומעמדת הבלם בישל שער מצוין וזכה לשבחים בתקשורת הסקוטית ומרוג'רס עצמו, שממש יצא מגדרו. אם ימשיך ביכולת הזאת אין ספק שיהיה שחקן הרכב ראשון העונה בסלטיק ויחזור לימים היפים בקבוצה.


האתר "פוטבול אינסיידר" העניק לביטון ציון 9 על יכולתו אתמול וכתב: "הישראלי הבינלאומי ממשיך להמציא מחדש את הקריירה שלו בסלטיק. אחרי עונה מאכזבת ב-2016/17 הוא בישל שער גדול ללי גריפית'ס ושיחק בנינוחות כבלם". האתר של סלטיק כתב שביטון הראה עוד פעם יכולת מצוינת בהגנה.
 


העיתון "סקוטיש מייל און סאנדיי" כתב, שההופעה של ביטון שיכנעה את רוג'רס להציב אותו בהרכב הראשון בפלייאוף לליגת האלופות נגד אסטנה. רוג'רס ממש שפע מחמאות לישראלי, מה שלא עשה בכל העונה שעברה: "רואים שהוא נינוח מאוד בתפקיד. לא סתם הצבתי אותו בתפקיד הזה, כי רואים שהוא יודע להגן. הוא שיחק הרבה פעמים באימונים בתפקיד הזה ועשה הרבה תירגולים".

Great performance topped off by getting Nir Bitton's match shirt @celticfcpic.twitter.com/TZkoDJYlLv

— Gary Kirkwood (@GazzaBhoy1) August 5, 2017

מנג'ר ליברפול לשעבר המשיך במחמאות: "יש לו גובה מתאים כדי להיות טוב במשחק הראש. הוא קורא טוב את המשחק והוא אמיץ. יש לו גם את האומץ להתחיל את המשחק מאחור ולבנות אותו. אני מרגיש נוח מאוד שהוא משחק בתפקיד הזה. הוא היה מצוין באמצע השבוע ומצוין מול הארטס. אם לא היינו יודעים שהוא שיחק רוב הקריירה כקשר, כולם היו בטוחים שהוא בלם מתחילת הקריירה. תמיד חלמתי להציב קשר אחורי בעמדת בלם".


ברנדן רוג'רס השתמש בביטון כבלם גם בניצחון 0:1 על רוזנבורג במוקדמות האלופות, אחרי פציעה של אריק שביאצ'נקו ואמר אחרי המשחק ביום רביעי: "אני לא מתכוון לרכוש בלם חדש. יש לנו את ביטון".  האם גם בנבחרת ישראל הוא יכול לחזק את החלק האחורי החלש יחסית, ויוצב על ידי אלישע לוי בעמדה מול מקדוניה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי