צפו: צמד ובישול לערן זהבי, 1:4 לגוואנגז'ו R&F על ליאונינג

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

קבוצתו של הישראלי רשמה ניצחון שלישי ברציפות בליגה. הכוכב בישל בעקב, וכבש צמד שהעלה אותו ל-22 שערי ליגה, תשעה מהמקום השני בטבלת מלך השערים ושישה משיא השערים לעונה בסין

(גודל טקסט)
אחרי שהובסו 7:2 בדרבי מול גוואנגז'ו אברגרנדה והודחו מהגביע הסיני, גוואנגז'ו R&F וערן זהבי התאוששו וגברו 1:4 ליאונינג קיישין החלשה במסגרת המחזור ה-20 בליגה הסינית. הכוכב הישראלי כבש את צמד והוסיף בישול.



למרות שהגיעה בסגל חסר, בין השאר ללא רנאטיניו המורחק, הבדלי הרמות לטובת המארחת ניכרו היטב מהרגע הראשון, וזהבי החמיץ פעמיים מול השוער כבר בחמש הדקות הראשונות. בדקה ה-10 קרן משמאל הגיע לסולבי אוטסן שנגח מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-25 כדור חופשי שהוגבה משמאל נהדף על ידי ההגנה, זהבי והבלם האיסלנדי עטו על הריבאונד, אך הישראלי הקדים את אוטסן וכבש את שערו הראשון במשחק.

 



שלוש דקות לאחר מכן זהבי מסר בעקב למיאו, שפרץ מימין והמשיך עד הסוף כדי לקבוע 0:3, אך בדקה ה-35 אסאני לוקימיה סובב נהדר כדור חופשי לרשת של המארחת והוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה 1:3. במחצית השנייה הקצב ירד משמעותית ומלבד ז'אנג ינצ'ונג שנפצע בדקה ה-66 וקיבל טיפול במשך דקות ארוכות, כמעט ולא נרשמו אירועים עד שבדקה ה-95 הקפטן ז'יפנג פרץ משמאל והגביה כדור לרחבה שם חיכה ערן זהבי, שהשלים צמד וקבע 1:4 לגוואנגז'ו R&F בסיום.


זהבי ממשיך להוביל בבטחה את טבלת מלך השערים בליגה עם אחרי שמצא את הרשת 22 פעמים, פער של תשעה כיבושים מ-וו לי וריקרדו גולארט שהבקיעו עד כה 13 שערים כל אחד. בנוסף, החלוץ ממשיך להתקרב לשיא נוסף ורחוק שישה שערים מהשוואת שיא כיבוש השערים לעונה בסין, שעומד על 28 שערים ונקבע על ידי אלקסון ב-2014.




זהבי. מתקרב לשיא (הליגה הסינית)


קבוצתו של דראגן סטויקוביץ' המשיכה בכושר הטוב בליגה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות שהעלה אותה למקום החמישי עם 33 נקודות. ביום חמישי יפגשו האריות הכחולים את ג'יאנגסו סונינג, אותה מאמן פאביו קאפלו ובשורותיה ניתן למצוא את אלכס טשיירה ואקס צ'לסי רמירש. אך למרות השמות הגדולים, הקבוצה ממוקמת רק במקום ה-13.

 

מהלך המשחק
דקה 1: כדור עומק הגיע לערן זהבי בתוך הרחבה, אך הכוכב הישראלי בעט החוצה מקרוב.


דקה 5: עוד כדור עומק הגיע לזהבי, שבעט רע לרשת החיצונית.



זהבי. שתי הזדמנויות תוך חמש דקות (הליגה הסינית)


דקה 10: 0:1 לגוואנגז'ו R&F. כדור קרן משמאל הגיע לאוטסן האיסלנדי, שדחק מקרוב את היתרון לקבוצתו.



אוטסן. כבש את הראשון (הליגה הסינית)


דקה 21: כדור עומק הגיע לזהבי שנשאר לבד מול השוער, אך לא הצליח לבעוט לשער.


דקה 25: 0:2
 לגוואנגז'ו R&F. כדור חופשי שהוגבה משמאל נהדף על ידי ההגנה. זהבי ואוטסן הגיעו לריבואנד והישראלי הכפיל מקרוב את היתרון בנגיחה עם שערו ה-21 בליגה.



זהבי. נגח מקרוב את השני (הליגה הסינית)


דקה 28:  0:3 לגוואנגז'ו R&F. זהבי בישל בעקב למיאו שפרץ משמאל והמשיך עד הסוף כדי לכבוש את השלישי.


דקה 35: ליאונינג צימקה ל-3:1. האורחים קיבלו בעיטה חופשית מחוץ לרחבה, לוקימיה סובב לרשת את השער המצמק.



ערן זהבי חוגג עם חבריו לקבוצה (הליגה הסינית)


דקה 45+2: זהבי פרץ נהדר משמאל, עבר שחקן, מסר כדור בין הרגליים של שני שחקני הגנה לצ'או שבעט לרשת, אך היה בנבדל והשער נפסל.


דקה 66: ז'אנג ינצ'ונג קיבל מכה מצ'וגוי, נשכב על הדשא וקיבל טיפול דקות ארוכות עד שהוחלף על ידי לי.


דקה 85: לוקימיה בעט כדור חופשי מכ-20 מטרים, שנהדף לקרן על ידי השוער המקומי.


דקה 95: 1:4 לגוואנגז'ו R&F. הקפטן ז'יפנג פרץ משמאל והגביה כדור לרחבה, ערן זהבי היה במקום כדי להשלים צמד ולעלות ל-22 שערי ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי