צמד לדאבור ב-1:5 של זלצבורג, צפו: בישול לרפאלוב בניצחונה של ברוז'

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

החלוץ הישראלי ממשיך ללהוט וכבש שער שלישי בשבוע בניצחון על סנט פולטן. הקשר וקבוצתו חזרו מפיגור ל-1:2, אך נכנעו 4:2 לרגנסבורג. רפאלוב פתח ובישל בניצחונה של ברוז'

(גודל טקסט)
בקפריסין, אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש פתחה את העונה עם 1:1 נאה סאלמיס. אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, העניק יתרון בדקה ה-16 לאנורתוזיס. עוד אקס ירוק, ג'ואל דמאו, שווה בדקה ה-73. הרוש פתח בין הקורות ורשם 90 דקות.בקפריסין, אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש פתחה את העונה עם 1:1 נאה סאלמיס. אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, העניק יתרון בדקה ה-16 לאנורתוזיס. עוד אקס ירוק, ג'ואל דמאו, שווה בדקה ה-73. הרוש פתח בין הקורות ורשם 90 דקות.שיכו היום (ראשון) את משחקיהם במסגרות הליגות השונות שחוזרות לפעולה באירופה ובעולם. 


אלמוג כהן ואינגולשטאט רשמו ציון דרך מבחינתם בבונדסליגה השניה, עם שערי ליגה ראשונים לעונת 2017/18, מה שלצערם לא עזר להימנע מהפסד 4:2 לרגנסבורג.


קבוצתו של הישראלי נקלעה בדקה ה-27 לפיגור מרגלו של יושוע מיס, אך השכילה להפוך עם בליץ שערים בדקה ה-52 (שוני קיטל), ובדקה ה-57 (מרווין מאטיפ). אחרי שני הפסדים רצופים נראה היה שסוף סוף תרשום המארחת נקודות ראשונות העונה, אלא שצמד של יאן-כריסטופר ג'ורג' בדקות ה-73 וה-79 הפך, ויונאס ניטפלד חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-93. כהן פתח ורשם 90 דקות.




באוסטריה, מואנס דאבור ממשיך ללהוט אחרי שכיכב מול ויטורול בפלייאוף הליגה האירופית. צמד של הישראלי ב-1:5 של זלצבורג על סנט פולטן. החלוץ כבש ראשון בדקה ה-31 את השני שלו העונה והעלה ל-0:1 אחרי בישול של היפני מינאמינו, האנס וולף נעץ את השני ודאבור השלים צמד בדקה ה-53. פדריק גולברנדסן הנורבגי השלים בדקה ה-59. רופה ריסקי רק צימק בדקה ה-72. הי צ'אן-וונג הקוריאני סגר עניין בתוספת הזמן.


אלמוג כהן. הפתיחה הרעה נמשכה
אלמוג כהן. הפתיחה הרעה נמשכה (gettyimages)


בבלגיה ליאור רפאלוב פתח בהרכב ושיחק 56 דקות, בניצחונה של קלאב ברוז' על קורטיירק 1:2. קבוצתו של הקשר הישראלי עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11, לאחר שיילה ווסן דייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-49 רפאלוב מצא את עבדולאיי דיאבי בתוך הרחבה , החלוץ הסנגלי מצא את הרשת וקבע 0:2. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-56.בדקה ה-68 יובאן סטויינוביץ' הסרבי צימק לטובת קורטיירק. גארי קגלמאכר נכנס במדי קורטיירק בדקה ה-74 למשחק.


68' Club kwam sterk uit de kleedkamer en kon daar meteen de vruchten van plukken via Diaby. Nu wil het vooral de controle behouden. #KvkClupic.twitter.com/EErSlVsIAW

— Club Brugge KV (@ClubBrugge) August 20, 2017


בקפריסין, אנורתוזיס של רוני לוי ואריאל הרוש פתחה את העונה עם 1:1 נאה סאלמיס. אקס מכבי חיפה, רובן ראיוס, העניק יתרון בדקה ה-16 לאנורתוזיס. עוד אקס ירוק, ג'ואל דמאו, שווה בדקה ה-73. הרוש פתח בין הקורות ורשם 90 דקות.


ביוון, עמרי אלטמן לא שותף ב-1:1 של פנאתינייקוס מול פלאנטיס. אנדרס צ'אבס העלה את פנא ליתרון בדקה ה-74. ניקולאוס קורובסיס השווה לאחר ארבע דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי