חמד: אף פעם לא ביקשתי ממאמן נבחרת לשחק בתפקיד מסוים

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

חלוץ ברייטון בראיון מיוחד ב-103FM: "היו דיבורים על מכבי תל אביב בתחילת העונה, אבל אף אחד לא פנה אליי באופן רשמי", "אני שוקל לסיים את הקריירה בישראל", "הנבחרת לא אהודה, האווירה סביבה לא טובה"

(גודל טקסט)

יממה לאחר שכבש את שער הבכורה בפרמייר-ליג בניצחון של ברייטון על ווסט ברומיץ (1:3), עלה תומר חמד לראיון ב-103FM, דיבר על התחושות, הסיכוי שיחזור לליגת העל וגם התייחס למצב בנבחרת ישראל.

הפתיחה: "לקח לנו קצת זמן ואחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אני שמח שכבשתי. עכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

הפציעה בנבחרת: "לא התאוששתי מהר. קיווינו שאהיה כשיר לאיטליה, אבל זה לא קרה. חזרתי לקבוצה ועברתי טיפולים לקראת המשחק מול ברומיץ'. עכשיו אני שוב מרגיש את השריר ואעבור טיפולים כדי לא לסכן את עצמי".

הדיבורים שהיו על מעבר לקבוצה אחרת: "היו קבוצות מהצ'פיונשיפ שהגישו הצעות לברייטון עלי, רדינג ניסו בכל הכוח והציעו הרבה כסף, אבל ברייטון אמרו לכולם שהם רוצים שאשאר. אני קיבלתי את ההחלטה שאני רוצה להוכיח את עצמי. אני מאמין בעצמי ומוכן להתמודדות. בסופו של דבר לא הביאו עוד חלוץ ואני שמח שנשארתי. זו מחמאה גדולה שהציעו עליי כזה סכום (תשעה מיליון ליש"ט) וזה מחמאה שברייטון לא שחררה. אם אהיה טוב לא תהיה סיבה לעזוב, אני בכלל לא חושב שיש אופציה שמשהו ישתנה בינואר. אני מאמין שיביאו חלוץ בחלון, אבל אם אוכיח את עצמי יהיה בסדר. יש המון משחקים עד אז".

האימונים: "כל הקריירה מה שהוביל אותי זה האימונים האישיים וספציפיים למה שאני צריך לשפר. אני תמיד עושה את כל מה שצריך לשמור אותי ברמות הגבוהות".

תומר חמד. עושה כבוד באנגליה (gettyimages)
תומר חמד. עושה כבוד באנגליה (gettyimages)

המטרה: "החלום שלי אחרי ספרד היה להגיע לפרמייר-ליג ועכשיו המטרה היא להישאר פה כמו שיותר".

הנבחרת: "אני מרגיש שהנבחרת לא אהודה. האווירה לא טובה. פחות קהל לא מגיע למגרשים והתוצאות לא טובות. אני צריכים להיראות הרבה יותר ולהילחם על כל נקודה. לצערי זה לא קרה בקמפיין האחרון. זה לא מספיק. לקמפיין הבא נצטרך לבוא הרבה יותר מוכנים".

"ככל שיהיו יותר שחקנים בחו"ל זה יעזור לנבחרת. לפעמים אני לא מקבל מספיק קרדיט, אבל אני מנסה לעשות את המקסימום. כשאני משחק אני משפיע, אבל לצערי עדיין לא הצלחתי להשפיע".

ערן זהבי. חמד אף פעם לא דיבר עם מאמן על תפקיד (ערן לוף)
ערן זהבי. חמד אף פעם לא דיבר עם מאמן על תפקיד (ערן לוף)

חזרה לישראל: "מעבר לדיבורים שהיו בתחילת העונה על מכבי תל אביב, אף אחד לא פנה אליי באופן רשמי. במכבי ת"א ובהפועל ב"ש יודעים ששחקן מהפרמייר-ליג לא יחזור לישראל. כרגע זה לא משהו שאני חושב עליו. לסיים את הקריירה בישראל זה משהו שמדבר אליי ואני חושב עליו ושוקל אותו, זה עובר לי בראש, אבל כשיגיע הרגע אצטרך לחשוב על זה טוב טוב כי ראינו הרבה שחקנים שחזרו לארץ וזה לא נגמר טוב".

על ערן זהבי: "מבחינתי לא באתי למאמן ודיברתי איתו על איזה תפקיד אני צריך לשחק ואני לא בטוח שערן עשה את זה. כולם יודעים שאני חלוץ ואין תפקיד אחר שאני יכול לעשות. אני מקווה שהיכולת בקבוצה תיתן לי את המקום בהרכב ולא דיבורים כאלה".

המטרות של ברייטון: "אנחנו מסתכלים על הקבוצות מאמצע טבלה ומטה. אנחנו רוצים להישאר בליגה, זו המטרה היחידה. אם נצליח לסיים באמצע הטבלה זה יהיה נהדר".
 


מכבי תל אביב לא פנתה לתומר חמד (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי