צפו בתקציר: חמד וברייטון הפסידו 2:1 אצל בורנמות'

תומר חמד
תומר חמד | Getty

מארץ' קבע יתרון לשחפים, אייב בישל לסורמן ודפו וקבע מהפך וניצחון למארחת. החלוץ הישראלי פתח והשלים 90 דקות. רפאלוב לא שותף ב-0:2 של ברוז'

(גודל טקסט)
תומר חמד למד הערב (שישי) על בשרו עד כמה קשה הולכת להיות העונה שלו בפרמייר-ליג כשברייטון שמטה יתרון ונוצחה 2:1 אצל בורנמות'. החלוץ הישראלי אמנם פתח, בפעם הרביעית בחמשת משחקי הליגה של השחפים, וגם השלים 90 דקות, עשה הרבה הגנה, שרף שטחים אבל לא הצליח להשפיע על מהלך המשחק.


מי שכן השפיע היה ג'ורדן אייב. החלוץ הצעיר שנרכש בקיץ שעבר מליברפול תמורת 15 מיליון ליש"ט (סכום שיא עבור הצ'ריס אז)  ואכזב בעונה שעברה עלה כמחליף בדקה ה-65 במצב של 0:1 לברייטון ובישל שני שערים תוך שמונה דקות לאנדרו סורמן ולג'רמיין דפו הוותיק שהגיע מסנדרלנד בקיץ שקבעו את תוצאת המשחק.




אחרי מחצית ראשונה משעממת וכמעט נטולת מצבים מסוכנים פתחו השחפים טוב את המחצית השנייה, הגיעו להזדמנות אחת בה הורחק הכדור שלוןש פעמים מן הקו ומיד אחר כך כבשו מנגיחה של סולי מארץ' את השער הראשון במשחק, אבל לא ידעו לשמור עליו. ברייטון נותרה עם ארבע נקודות אחרי חמישה מחזורים, בעוד בורנמות' צברה שלוש נקודות ראשונות אחרי ארבעה הפסדים רצופים.


#BHAFC's players arriving at the Vitality Stadium ahead of this evening's game against @afcbournemouth. #BOUBHApic.twitter.com/cEo3nooiGF

— BHAFC ⚽️ (@OfficialBHAFC) September 15, 2017


הרכבים
בורנמות': אסמיר בגוביץ', אדם סמית', נתן אקה, סימון פרנסיס, צ'רלי דניאלס, אנדרו סורמן, הארי ארטר, מארק פיו, ראיין פרייזר (ג'ורדן אייב 65), ג'רמיין דפו, ג'ושוע קינג (דן גוסלינג 93).


ברייטון: מת'יו ראיין, ליאון רוסניור, לואיס דאנק, שיין דאפי, מרכוס שטנר, אנתוני נוקהארט (גלן מורי 77), דיילי סטפנס, דייוי פרופר, סולי מארץ', פסקאל גרוס (חוסה איסקיירדו 77), תומר חמד.


מהלך המשחק
דקה 30 – פרופר ניסה למצוא את השער בבעיטה מסובבת מעל בגוביץ' אבל ראה את הכדור נושק לרשת הגבוהה.


דקה 35 – הזדמנות מצוינת למארחת אבל דפו בעט ממצב טוב גבוה מעל השער.



חמד לא הצליח להשפיע על המשחק (Getty)


דקה 53 – נגיחות של מארץ', פרופר ודאנק הלכו למסגרת בזו אחר זו אבל שחקני בורנמות' הרחיקו ממש מהקו.


דקה 55, 0:1 לברייטון
גרוס פרץ מצוין משמאל והגביה למרכז ומארץ' בנגיחה המשיך לרשת.


דקה 65
– אייב נכנס למשחק במקומו של ראיין פרייזר


דקה 67, 1:1 לקח לאייב שתי דקות כדי לבשל בעקב יפהפייה את השוויון לבורנמות'. סורמן שקיבל מהמחליף את הכדור גלגל אותו לפינה הרחוקה של ראיין.



דפו. לא שכח להבקיע (Getty)


דקה 73, 1:2 לבורנמות'שוב אייב, הפעם עם כדור עומק לתוך הרחבה ודפו, חלוץ נבחרת אנגליה, כבש את השער ה-153 שלו בפרמייר-ליג.


רפאלוב צפה מהספסל בניצחון ברוז' 
קלאב ברוז' התאוששה מההפסד במחזור הקודם למוסקרון כשניצחה הערב (שישי) 0:2 את מכלן במחזור השביעי בליגה הבלגית. מתפרצת קטלנית של המארחת כבר בדקה השמינית הסתיימה בדחיקה מקרוב של הברזילאי ווסלי. בדקה ה-45 הפציץ דיון קולס מרחוק וקבע את תוצאת המשחק 0:2. ליאור רפאלוב ישב 90 דקות על הספסל ויכול רק להתנחם בכך שקבוצתו חזרה לפיסגה, לפחות זמנית, עם 18 נקודות משבעה משחקים.


בגרמניה: האנובר – המבורג 0:2 (מרטין הרניק 50 ואילחאס בבו 82)


בספרד: אייבר – לגאנס 0:1 (אלחנדרו גלבאס 53)


בצרפת:
טולוז – בורדו 1:0 (מלקום 69)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי