סגן נשיא גוואנגז'ו: ההצעה של שנואה נשמעת כמו מדע בדיוני

זהבי חותם על חוזה חדש
זהבי חותם על חוזה חדש | צילום: אתר הליגת הסינית

בקבוצתו הסינית של זהבי מכחישים מגעים בין הקבוצות. סטויקוביץ': "הם מנסים לסחרר לו את הראש לקראת המשחק בינינו". ב-14:35 ספורט2: RF בשנחאי

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו RF מכחישה בתוקף שקיבלה הצעה משנחאי שנואה בסכום של 25 מיליון דולר לרכוש את ערן זהבי. סגן הנשיא, הואנג שנגואה, אמר: "זה נשמע לי  כמו מדע בדיוני. לא מאמין שזה ייצא לפועל. שינואה תצטרך לשלם סכום דומה נוסף להתאחדות הסינית וזה הרבה כסף".


המאמן דרגאן סטויקוביץ' רמז שמדובר בסך הכל במלחמה פסיכולוגית לקראת המשחק בין הקבוצות היום (14:35, שידור ישיר בספורט2): "מוזר שהידיעה הזאת יוצאת בדיוק כשאנחנו אמורים לשחק נגד שנואה. אני מאמין שהידיעות האלה רוצות לסחרר את ראשו של זהבי, אבל זה לא יעזור להם".
 שהידיעה הזאת יוצאת בדיוק כשאנחנו אמורים לשחק נגד שנואה. אני מאמין שהידיעות האלה רוצות לסחרר את ראשו של זהבי, אבל זה לא יעזור להם".

 


עם זאת שוב לציין ששנואה היא אחת הקבוצות בסין שמחזיקה העונה את השחקן עם המשכורת הגבוהה בעולם – 38 מיליון יורו לקרלוס טבס המאכזב – כך שהיא אינה סובלת ממחסור במזומן.


וו ז'ינז'וי שהיה המנהל המקצועי של שנואה ועבר לעמדת המאמן הודיע שיותיר את טבס מוץ לסגל כל עוד לא יוריד ממשקלו ויחזור לכושר. שנואה טובה בעיקר במשחקי הבית כך שמדובר במשחק לא פשוט עבור גוואנגז'ו שעדיין מקווה לתפוס את המקום השלישי המוביל לליגת האלופות של אסיה (רחוקה ממנו כרגע בחמש נקודות, חמישה מחזורים לסיום הליגה).


אגב, בעונה שעברה הובסה גוואנגז'ו  5:1 בשנחאי אבל אז שנואה היתה קבוצת צמרת וכיום היא מדשדשת בתחתית.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי