ברייטון תערער על עונש ההרחקה של תומר חמד

חמד
חמד | AFP

החלוץ הורחק לשלושה משחקים לאחר שדרך על דיאנדרה ידלין ב-0:1 על ניוקאסל. ג'ואי בארטון: "אני שונא שמרחיקים שחקנים סתם באופן אוטומטי"

(גודל טקסט)
ברייטון הודיעה הערב (שלישי) כי תערער על העונש האוטומטי משלושה משחקים שספג תומר חמד אחרי שהורשע על פי צילומי הטלוויזיה בדריכה על דיאנדרה ידלין ב-0:1 על ניוקאסל . חמד הואשם בהתנהגות לא לא ספורטיבית ואמור להחמיץ את המשחקים נגד ארסנל, אברטון ו-ווסטהאם, אם הערעור של השחפים לא יתקבל.


החלוץ השני גלן מארי פצוע כבר חמישה שבועות ובברייטון ינסו להכשיר אותו כמה שיותר מהר. חמד טען שלא דרך בכוונה על ידלין והשופט אנדרה מארינר כלל לא ציין את העניין בדו"ח שלו, אבל החוקים באנגליה נוקשים.

 


מי שיצא במפתיע להגנתו של חמד הוא ג'ואי בארטון, שחקנה לשעבר של ניוקאסל שידוע בלא מעט מקרים של עימותים עם שחקנים ועם ההתאחדות האנגלית. הוא הגיב לפרשה בראיון לתחנת הרדיו הפופולארית "טוק ספורט": "ההתאחדות צריכה לעזוב את זה. הוא היה יכול להימנע מהדריכה, אבל הוא המשיך, הוא כבש והם ניצחו. הוא יכול לומר שזה לא היה מכוון ולהימנע מעונש. אם אתה מסתכל על האירוע אתה רואה שזה לא חד צדדי וההתאחדות צריכה להוכיח שהיתה כאן כוונה רעה וזה לא נראה כמו המקרה הזה. אני שונא שסתם מרחיקים שחקנים באופן אוטומטי".


Brighton's Tomer Hemed charged over alleged stamp on Newcastle's DeAndre Yedlin – faces three-match ban https://t.co/mceJHSHFuvpic.twitter.com/cAgL5ZCKLj

— Mirror Football (@MirrorFootball) September 25, 2017

חברו של חמד לקבוצה הבלם שיין דאפי אמר אחרי המשחק: "דיברנו על האירוע ובהתחלה הוא אמר שאפילו לא ידע על מה אני מדבר. מי שמכיר את חמד יודע שהוא לא מסוג השחקנים האלה שעושים כאלה דברים. הוא פשוט איבד את שיווי המשקל ודיאנדרה היה שם".


בתוך כך, אוהדים יהודים כינו בטוויטר את האירוע: "בושה ששני יהודים מתקוטטים ביניהם בפרמייר-ליג. דבר כזה לא צריך להיות", צייץ אחד האוהדים. ידלין הוא יהודי במוצאו ומשחק בנבחרת ארה"ב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי