טל בן חיים הוחלף עוד לפני סיום המחצית הראשונה

http://sport1.maariv.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-788314
טל בן חיים | ספרטה פראג, אתר רשמי

חלוץ ספרטה פראג זכה לקבל את חולצת ההרכב במשחק הגביע מול באניק אוסטרבה, אולם קבוצתו נקלעה לפיגור, הוא נפצע והוחלף בדקה ה-45 וקבוצתו הודחה. ברשת כתבו: "תמיד לוקח את ההחלטה הגרועה"

(גודל טקסט)

 יום גדוש במשחקים ברחבי אירופה יצא לדרך ובין המשתתפים גם מספר ישראלים שקבוצותיהם משתתפות בגביעים השונים, והראשון לעלות על כר הדשא היה טל בן חיים, שחקן ספרטה פראג שזכה לקבל את חולצת ההרכב במשחק הבית של קבוצתו מול באניק אוסטרבה בשמינית גמר הגביע הצ'כי, מה שגם היה משחקה האחרון של הקבוצה לעונה זו בגביע.

הישראלי, שהגיע לספרטה עבור 2.9 מיליון יורו, איבד את מקומו ב-11 אחרי שלא הצליח עד כה לכבוש ובישל רק פעם אחת, והערב מול באניק, המדורגת במקום ה-14 בליגה הצ'כית, נקודה מעל הקו האדום, הוא הוחלף עם תחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה – כך שהוא כלל לא סיים את המחצית הראשונה ונטש את כר הדשא בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי שניות לפני השריקה לסיום 45 הדקות הראשונות.

ברשת כתבו מספר אוהדים על יכולתו של טל בן חיים אחרי החילוף: "טל בן חיים מהיר, יודע לנתר ובעל טכניקה טובה, אבל נראה שהוא בכל סיטואציה בוחר את ההחלטה הגרועה ביותר". בן חיים הוחלף בפיגור 1:0, במשחק שהסתיים רק בדו-קרב פנדלים אחרי 2:2 בתום 120 דקות – בסיומן ספרטה פראג סיימה את דרכה בגביע הצ'כי. ספרטה פראג תארח את באניק אוסטרבה גם ביום ראשון הקרוב במסגרת הליגה, שם היא מדורגת חמישית אחרי שבמחזור שעבר שבה למסלול הניצחונות אחרי תיקו והפסד למוליכה ויקטוריה פלזן. 


נפגע והוחלף כבר בדקה ה-45. בן חיים (האתר הרשמי)

בליגה הקפריסאית, רוני לוי וקבוצתו אנורתוזיס פמגוסטה סיימו ב-0:0 ביתי מול פאפוס והשתוו בפסגה לא.א.ק לרנקה, שמובילה בזכות הפרש שערים עדיף. פאפוס היא המדורגת השלישית בטבלה, שנותרה במרחק ארבע נקודות מהמאמן הישראלי.

באוסטריה, זלצבורג הסתדרה ללא מואנס דאבור, שישב 90 דקות על הספסל, וניצחה 0:3 במסגרת הגביע את באד גליכינברג מהליגה השלישית.

בליגה בסוקטלנד, ניר ביטון השלים 90 דקות בעמדת הבלם וסלטיק ניצחה 0:3 את אברדין במשחק העונה. ה"בויז" התארחו אצל סגניתם ובזכות הניצחון פתחו פער של שלוש נקודות בפסגה, עד הערב ברנדן רוג'רס ושחקניו הוליכו בזאת הפרש שערים עדיף.

בליגה הבלגית, ליאור רפאלוב עלה לחמש הדקות האחרונות בהפסד קלאב ברוז' 2:0 בחוץ מול גנק, אולם היא עדיין עם יתרון מבטיח בפסגה. אנדרלכט ניצחה במקביל 0:2 את זולטה וארחם ללא בן רייכרט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי