ביטון: לא חושש לשחק נגד חלוצים ששווים 400 מיליון ליש"ט

ניר ביטון
ניר ביטון | Gettyimages

הישראלי של סלטיק בראיון לקראת המפגש כבלם מול ניימאר, קבאני ואמבפה בצ'מפיונס: "מול שחקנים כאלה משלמים ביוקר על כל טעות", "אפשר להוציא תוצאה טובה", "אם המאמן יגיד לי לשחק כשוער, אכנס לשער"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ניר ביטון יהיה אחד משני הבלמים של סלטיק שיצטרכו לעצור מחרתיים את ניימאר, אדינסון קבאני וכנראה גם קיליאן אמבפה במשחק במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות בפארק דה פראנס מול פאריס סן ז'רמן.

לקראת המשחק התראיין הישראלי ל"דיילי רקורד" הסקוטי ודיבר בביטחון על כך שהוא מסוגל לעצור את סוללת הכוכבים של אונאי אמרי ששווים כ-400 מיליון ליש"ט וכזכור ניצחו בגלאזגו 0:5 בסיבוב הקודם, במשחק בו ביטון לא שיחק.

"אלה משחקים שכל שחקן כדורגל מצפה להם. אנחנו צריכים להתמודד עם היכולת שלהם. אנחנו יודעים שהם כבשו 17 שערים באלופות ולא ספגו, אבל אני מאמין שאפשר להוציא תוצאה יותר טובה דווקא בחוץ ואני מקווה שנעשה את זה ביום רביעי. יש לנו כמועדון גדול הרבה גאווה ונלך לשם לעשות את המיטב. אולי נבטיח את ההשתתפות בליגה האירופית כבר במשחק הזה".

ההתמודדות עם ניימאר, אמבפה וקבאני: "אני לא חושש לשחק נגד חלוצים ששווים 400 מיליון ליש"ט, אבל כולנו יודעים שאם אתה עושה טעות אחת אתה משלם עליה ביוקר. במצב כזה אני לא בודק מי משחק נגדי. העיקר לא לעשות טעויות".


ההפסד המינימלי לבאיירן מינכן במחזור האחרון
: "הראנו לכולם שאנחנו יודעים לשחק כדורגל גם נגד קבוצה גדולה וגם יודעים להתגונן. נצטרך להיות מרוכזים ב-100 אחוז בפאריס".

ניר ביטון על דפי
ניר ביטון על דפי "דיילי רקורד, (צילום מסך)

תפקיד הבלם: "אמרתי לכם כבר לפני כמה שבועות שהיום אני שווה 50 מיליון ליש"ט….לא ברצינות. אני עוד לומד את התפקיד ועושה הכל להתקדם. אולי אתם לא רואים זאת אבל דריק בויאטה מדבר איתי כל המשחק. אני לא יודע איך הוא לא איבד את הקול שלו עד היום. הוא מנסה להדריך וללמד אותי. בלם זה עבודה קשה. אתה צריך להיות יותר אגרסיבי מול החלוץ, לקפוץ גבוה ולהיות חזק יותר. כל עוד הבוס נותן לי צ'אנס אני מנסה לעזור לקבוצה. כבר לא שיחקתי הרבה זמן כקשר אחורי ואם הבוס נותן לי לשחק כבלם זה מה שאני עושה. אם המאמן יגיד לי לשחק כשוער אכנס לשער".

"ביטחון זה שם המשחק לכל שחקן כדורגל. אם המאמן והחברים על כר הדשא נותנים לך ביטחון אתה עושה דברים שלא חשבת שתוכל לעשות. אני מנסה להשתפר ויש לי עוד הרבה דברים לעשות".

ניימאר, אמבפה וקבאני. לא מפחידים את ניר ביטון (AFP)
ניימאר, אמבפה וקבאני. לא מפחידים את ניר ביטון (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי