סטרמצ'וני: אם תגיע הצעה על בן חיים, נשקול אותה

טל בן חיים
טל בן חיים | טוויטר

חלוץ הנבחרת, שנבחר לרשימת הפלופים של העונה לצדם של יאנקו ואלטינופ, שוב ספג ביקורת: "הוא נראה מוזנח פיזית, יש לו בכלל סיבה לחזור אחרי הפגרה?". המאמן הסביר: "יהיו לו הזדמנויות להוכיח את עצמו"

(גודל טקסט)

הביקורת הקשה על טל בן חיים בצ'כיה לא עוצרת. אחד משחקני הרכש היקרים ביותר של ספרטה פראג לא הצליח לתקוע יתד בהרכב של אנדראה סטרמצ'וני, והיום (רביעי), אחרי שהקבוצה כבר יצאה לפגרה, בן חיים נבחר לאחד מהשחקנים המאכזבים ביותר שהגיעו העונה לליגה הצ'כית. ברשימת הפלופים של הליגה הבכירה נמצאים גם שמות כמו חליל אלטינטופ ומארק יאנקו, שהגיעו לליגה בקול תרועה רמה ומתקשים להצדיק את ההשקעה בהם.

"בן חיים נראה מוזנח פיזית, הוא העלה פוסט השבוע ונדמה שיש בכלל תהיה האם יש לו סיבה לחזור לסגל אחרי פגרת החורף?", תהו בצ'כיה. סטרמצ'וני התייחס למעמדו של החלוץ: "אני לא חושב שהוא יעזוב בינואר. אם תגיע הצעה, בוודאי שלא נפסול אותה ונשקול אותה. יהיו לו עוד הרבה הזדמנויות להוכיח את עצמו".

לאלו שבמקרה שכחו, ספרטה פראג שילמה למכבי תל אביב 2.9 מיליון יורו, שהם 76 מיליון קרונות, אך מאז הוא לא הצליח לספק אף הופעה סבירה. הוא הסתפק בבישול אחד, ונדמה כי בצ'כיה כבר חרצו את גורלו כאשר הליגה תשוב מהפגרה לקראת פברואר.  

החלוץ בן ה-28 לא פתח בהרכב במשחק ליגה מאז ה-17 בספטמבר והסתפק ב-10 הופעות ליגה בלבד. קבוצתו יצאה לפגרה כשהיא מדורגת חמישית, אך רחוקה 18 נקודות מהמוליכה ויקטוריה פלזן. 

שוב סופג. בן חיים (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי