פרנקפורט מתכוונת לחזק את ההגנה, טוואטחה יעזוב?

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | Gettyimages

הקבוצה הגרמנית רוצה לצרף את טורונריגה מהרטה, שעשוי לדחוק את הישראלי למקום השלישי ברוטציה. המגן שרוצה דקות עשוי לחפש קבוצה, כשגם קבוצות ישראליות מעוניינות

(גודל טקסט)

ה"בילד" הגרמני פרסם שטאלב טוואטחה עשוי לעזוב את איינטרכט פרנקפורט בקיץ הקרוב, זאת בעקבות החיפושים של הקבוצה אחר שחקני הגנה נוספים, כשעל הפרק נמצא הבלם והמגן השמאלי של הרטה ברלין והנבחרת עד גיל 21 ג'ורדן טורונריגה בן ה-20. מחירו של השחקן עשוי להיות גבוה מדי עבור הקבוצה, אבל מדובר בחדשות לא טובות לטוואטחה.

הבלם הארגנטינאי של פרנקפורט, דויד אברהם בן ה-31, נפצע בניצחון על המבורג 1:2 ומקבל טיפול רפואי במחנה האימונים של הקבוצה בדוחא. טורונריגה אמנם אמור להגיע כבלם, אבל יוכל לשחק גם כמגן שמאלי, דבר שיהפוך את טוואטחה לשלישי בהיררכיה. "בילד" טוען כי נוכח העובדה שטואטחה הביע רצון לשחק כמה שיותר ואינו רוצה לשבת על הספסל, הוא כנראה יעזוב. פרנקפורט שילמה על טוואטחה 1.2 מיליון יורו ואם ירצו למכור אותו בקיץ הקרוב ההערכה היא שידרשו לפחות 2 מיליון יורו ואפילו יותר.

בשיחות עם כתבים גרמנים, לא הכחישה פרנקפורט שיש עניין של קבוצות ישראליות בטוואטחה גם כיום, אבל כרגע הוא לא מועמד למכירה וחתום בקבוצה עד 2019. הקבוצה שילמה שישה מיליון יורו על יטרו וילמס ההולנדי והוא הרכש היקר השני בתולדות המועדון, כך שהמגן השמאלי ההולנדי ימשיך לקבל דקות משחק רבות יותר מהישראלי בחצי השני של העונה. לפי "בילד", בפרנקפורט רוצים להשביח את וילמס כדי למכור אותו עוד עונה או שתיים לקבוצה בפרמייר-ליג.


טוואטחה. יחפש דקות בקבוצה אחרת? (Gettyimages)

לגבי טוואטחה, אמר כתב ה"בילד" רולאנד פאלמר: "הוא משחק היום ברמה הרבה יותר טובה מזו ששיחק כשהגיע לקבוצה ורואים את ההבדל הגדול. הוא שיפר מאוד את משחקו ההגנתי ובניגוד לעונה שעברה, מתרכז היום יותר במשחק ההגנה מאשר בהתקפה, אבל הוא עדיין לא שחקן שהייתי מכנה מבריק. ברור שהוא מהווה פתרון מצוין לפרנקפורט כשחקן ספסל, אבל אם הוא רוצה לחזור לשחק בנבחרת או להראות את עצמו כדי לעבור לקבוצה אחרת באירופה, הוא חייב לשחק". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי