דיווח: טיאנג'ין קואנג'יאן תציע את פאטו וכסף תמורת זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

מלך השערים של הליגה הסינית בדרך לתחנה חדשה? בסין טוענים שהקבוצה שסיימה שלישית בליגה מוכנה לעמוד בדרישות השכר של הישראלי ולשלוח בתמורה את אקס מילאן לגוואנגז'ו R&F

(גודל טקסט)
 האם ערן זהבי בדרך לתחנה הבאה שלו בסין? העיתון "טיינג'ין דיילי ניוז" מדווח היום (שבת) על התקדמות במו"מ בין טיאנג'ין קוונג'יאן לגוואנגז'ו R&F על מעברו של מלך השערים של הליגה בטרייד תמורת אלשנדרה פאטו וכסף.


 

כפי שפורסם בספורט1זהבי מבוקש על ידי מאמן טיאנג'יאן פאולו סוזה שאימן אותו במכבי תל אביב, בנוסף כמובן לעבודה שהיה מלך השערים של העונה האחרונה והוכיח את יכולתו. "סוזה וזהבי ביחסים מצוינים, והוא לעולם לא יגיד לא אם הקבוצה תרכוש עבורו את זהבי", נכתב בעיתון הסיני. 


 


העיתון פרסם מכל מיני מקורות שיש לו שהעיסקה עשויה להתבצע אחרי שטיאנג'ין מציעה את החלוץ הברזילאי בעבר במילאן תמורת זהבי ועוד סכום כסף. לפי העיתון, הישראלי לוחץ לעזוב בגלל ש-R&F לא מוכנה להעלות את שכרו בטענה שכבר שודרג לפני שנה ואין כוונה לפתוח את החוזה בכל עונה חדשה. לעומת זאת, טיאנג'ין שנחשבת לאחד המועדונים העשירים בעולם לא נבהלת מהדרישה של זהבי לשכר של 15 מיליון דולר לעונה.



סוזה. ישמח להתאחד עם זהבי (טיאנג'ין קואנג'יאן, רשמי)


לפי הדיווח, השאלה שנשארה פתוחה היא כמה טיאנג'ין תוסיף על סכום ההעברה של פאטו לגוואנגז'ו R&F, שמוכנה לקבל את הברזילאי שאחרי פתיחה רעה של העונה שעברה כבש 15 שערי ליגה. לפי הידיעה, אם זהבי לא יגיע, פאטו לא יימכר על ידי הקבוצה הסינית. אתמול אמנם בברזיל שאקס מילאן בדרך חזרה למולדתו, אך סוכנו הכחיש הדיווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי