זהבי קרוב לסיכום על חוזה חדש, ירוויח 10 מיליון דולר לעונה

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: אתר הליגה הסינית

מלך השערים של הליגה הסינית ימשיך בגוואנגז'ו אר.אפ וישתדרג ב-35% לאחר שהמשא ומתן עם קבוצתו של פאולו סוזה נתקע. וגם: האם קפטן הנבחרת לשעבר לא יסיים את הקריירה במכבי תל אביב?

(גודל טקסט)

אם לא יהיה שינוי יוצא דופן של הרגע האחרון, ערן זהבי אמור לסכם על חוזה חדש דו שנתי בקבוצתו הסינית גוואנגז'ו אר.אפ שישדרג אותו ב-35 אחוזים ויהפוך אותו לשחקן הישראלי הראשון שיקבל שכר שנתי של 8 ספרות בדולרים.

זהבי, מלך השערים של הסופרליג הסינית, היה מבוקש מאוד בטיאנג'ין צ'וונג'יין של פאולו סוזה, שהציעה לו 15 מיליון דולר לעונה, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו עדיין להגיע להסכמה על גובה הפיצוי. הישראלי יצא עם קבוצתו למחנה האימונים במלבורן. סוכנו, רונן קצב, שב לארץ לאחר שלושה שבועות בסין וטיאנג'ין רשמה לליגת האלופות האסיאתית את חלוצה הברזילאי, אלשנדרה פאטו, שזהבי היה מועמד להחליפו.

זהבי רצה שדרוג ל-15 מיליון דולר, אבל יסתפק ככל הנראה בשכר בסיס של 10 מיליון דולר, לעומת 7.5 מיליון בחוזה הקודם. הסינים הבהירו לחלוץ הישראלי כי הם לא חייבים לפתוח את החוזה הנוכחי – שיסתיים בסוף העונה הקרובה – אבל מעריכים אותו ועושים זאת מדי שנה. בכל מקרה, זהבי עשוי עם בונוסים על הצלחות להגיע לשכר ממוצע של מיליון דולר בחודש.

העובדה כי זהבי צפוי לחתום לשנתיים מחזקת את האפשרות כי בתום שנתיים נוספות בסין הוא מתכנן להגיע לליגה האמריקנית כאשר היעד הוא קבוצתו החדשה של דייויד בקהאם, במיאמי, שתחל בפעילותה בעוד שנתיים, אז הוא יהיה כמעט בן 33. כרגע עושה גוואנגז'ו מאמץ עד לסיום חלון ההעברות להחתים בלם זר במקום החלוץ הגרקו-אוסטרלי אפוסטולוס יואנו שחתם בא.א.ק לרנקה הקפריסאית ופינה מקום לזר.


לא ישוב למכבי? זהבי כבר פוזל לכיוון ארצות הברית (הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי