רשמי: גילי ורמוט חתם לעונה וחצי בהפועל חיפה

גילי ורמוט
גילי ורמוט | הפועל חיפה, רשמי

הקשר חצה את הכביש וחזר הביתה ("שמח לסגור מעגל") אך ישנם עדיין כוכבים בקבוצה שממתינים להארכת הסכם: "אנחנו מקבלים הצעות מפתות ממקומות אחרים". עדן בן בסט ישוב לאימונים אבל בספק לבני סכנין

(גודל טקסט)

עידן חדש בהפועל חיפה. הקשר גילי ורמוט חתם רשמית על חוזה לעונה וחצי וכבר מחר יערוך את אימון הבכורה שלו. בחיפה מאמינים כי הגעתו של ורמוט תתרום מקצועית יותר מעזיבתו של חנן ממן, במיוחד לאור איך שהקשר העוזב נראה בשבועות האחרונים. ורמוט אמר לאחר החתימה: "אני שמח לסגור מעגל ולחזור לקבוצה הראשונה שנתנה לי את הבמה. מקווה לעזור להפועל חיפה להשיג את המטרות בהמשך העונה". הבעלים יואב כץ הוסיף: "מברך את גילי ורמוט על הצטרפותו למשפחת הפועל חיפה".

בינתיים שחקני חיפה שטרם חתמו על חוזים לעונה הבאה ממתינים לשיחה מהבעלים יואב כץ. בין השאר מדובר בבלם גבריאל תאמאש, המגן שמואל שיימן והחלוצים ראדו גינסארי ואלון תורג'מן. "אנחנו מקווים שעסקת ורמוט לא תשכיח לכץ שיש כאן שחקנים בלי חוזה שיכולים לברוח בסיום העונה", אמר אחד השחקנים הבוקר והוסיף: "טוב לנו פה, אבל מצד שני אנחנו מקבלים הצעות מפתות ממקומות אחרים".

בכל מקרה הבעלים מתכוון להיפגש עם חלק מהשחקנים השבוע עד שיעזוב את ישראל. מצד שני, בחיפה ציינו כי עסקת ורמוט הייתה האחרונה בחלון ההעברות ואין כוונה גם לשחרר שחקנים נוספים. זה למעשה יהיה הסגל שאמור לסיים את העונה.

ורמוט
ורמוט. עידן חדש (עדי אבישי)

בינתיים זכו שחקני חיפה לשני ימי חופש, ומחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. החלוץ עדן בן בסט יחזור לאימונים אבל עדיין בספק לשבת הקרובה, כאשר בחיפה ינסו להכשירו לדרבי החיפאי במסגרת גביע המדינה כבר בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי