אנדרלכט מחויבת לשלם 3.5 מיליון יורו על קני סייף

קני סייף
קני סייף | אנדרלכט, רשמי

לפי סעיף בחוזהו של הקשר הישראלי-אמריקאי, הסגולים-לבנים ששאלו את השחקן מגנט, יצטרכו לשלם לה את הסכום המכובד. העניין עשוי לטרפד את חזרת מיטרוביץ' לאנדרלכט

(גודל טקסט)

אנדרלכט, ששאלה את קני סייף מגנט עד לסיום העונה חייבת כעת לשלם על הקשר הישראלי-אמריקאי 3.5 מיליון יורו, כך מדווח העיתון "השעה האחרונה" שמגלה שלפי סעיף בחוזהו של סייף הוא עבר בהשאלה לסגולים אלא אם הם יכניסו כסף מהעברות אחרות שיבצעו. מאז שהוא הגיע לקבוצה ואף בישל שער בתיקו 3:3 נגד סטנדרד ליאז' המועדון הכניס לקופתו 11.75 מיליון יורו ממכירת שני שחקנים.

אנדרלכט מכרה את הרומני ניקולאה סטנצ'ו ב-3.75 מיליון יורו לספרטה פראג בה משחק טל בן חיים ואת סופיאן האני האלג'יראי לספרטק מוסקבה ב-8 מיליון יורו. השחקן עבר אתמול בדיקות רפואיות ברומא לקראת החתמתו בקבוצה הרוסית. כעת לפי הסעיף המפותל בחוזה, שכנראה הכניס דודו דהאן סוכנו של סייף, אנדרלכט תצטרך לשלם לגנט את הסכום בסוף השנה.

הסיפור הזה נחשף בעקבות האפשרות שהחלוץ הסרבי אלכסנדר מיטרוביץ', שנחשב לפלופ בניוקאסל, עשוי לחזור לאנדרלכט בה הצליח בצורה יוצאת מהכלל כאשר הבקיע 36 שערים בעונות 2013/14 ו-2014/15. הקבוצה הבלגית מוכנה לקלוט אותו חזרה, אבל בגלל שהיא חייבת לשלם 3.5 מיליון יורו על סייף אין לה סכומי כסף גדולים.


סייף. יעלה לאנדרלכט 3.5 מיליון יורו (אנדרלכט, רשמי)

אנדרלכט עמדת להירכש על ידי איש עסקים ויכולה רק לסכם על שאילת השחקן מניוקאסל, שלא בטוח שתרצה להשאילו ותבקש כסף. מיטרוביץ' לא היה האופציה הראשונה של מאמן הקבוצה היין ואנהזברוק, אבל כעת אין לו הרבה ברירות. בנוסף, החלוץ הסרבי רוצה לחזור לקבוצה כדי לשחק ולהיכלל בסגל סרביה למונדיאל. ברייטון, ווסט ברומיץ' ופאלאס היו אף הן מעוניינות בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי