ישפיע על בן חיים? ספרטה פראג פיטרה את סטראמצ'וני

אנדראה סטראמצ'וני
אנדראה סטראמצ'וני | ספרטה פראג, רשמי

בעקבות התוצאות המאכזבות, קבוצתו של החלוץ הישראלי הודיעה על פרידה מהמאמן האיטלקי שהגיע בתום העונה שעברה. פאבל הפאל מונה במקומו

(גודל טקסט)
בעקבות התוצאות המאכזבות, כשהאחרונה הייתה ה-1:1 מול ברנו, הודיעה היום (שלישי) ספרטה פראג על פיטוריו של המאמן אנדראה סטראמצ'וני, שהיו צפויים עוד מאתמול. האיטלקי שהצטרף למועדון בקיץ האחרון עזב את המועדון יחד עם הצוות המקצועי.


שעות ספורות לאחר מכן הודיע המועדון כי מחליפו יהיה מאמן נבחרת סלובקיה עד גיל 21, פאבל הפאל שיקיים אימון ראשון כבר אחר הצהריים. במועדון הבהירו מיד לאחר פיטורי האיטלקי כי המנהל הספורטיבי שצ'סני זדנק ישאר בתפקידו.

 


לפי ההודעה הרשמית, ההחלטה לפטר את סטראמצ'וני נבעה ממצבה הקשה של הקבוצה לאחר שצבר רק תשעה נצחונות, שש תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. כעת, לא ברור אם הפאל ייתן גב לחלוץ טל בן חיים כמו המאמן האיטלקי, שהקפיד לגבות את הכוכב הישראלי למרות הביקורת נגדו. 



בן חיים. יושפע מחילופי המאמנים? (ספרטה פראג)


"לסטראמצ'וני היה תפקיד קשה, להקים מחדש קבוצה עם כוכבים בינלאומיים רבים, ונתנו לו תקופה נוספת של הסתגלות אחרי הפגרה", נכתב בהודעה הרשמית שפרסם יו"ר הקבוצה אדם קוטליק. "אבל דרשנו שיפור מיידי ביכולת של הקבוצה ואף תמכנו בו כלכלית. אחרי כשכל זה לא עזר, הנהלת הקבוצה החליטה לבצע שינויים מיידיים".

Club Statement

Andrea Stramaccioni sacked by Sparta ➡️ https://t.co/Qj8if0toFwpic.twitter.com/VDALUlqyDj

— AC Sparta Prague (@ACSparta_EN) March 6, 2018

סטראמצ'וני בן ה-42 זכה בתחילת הקריירה להשוואות לז'וזה מוריניו ואף כונה "אריגו סאקי החדש". הוא אימן את קבוצת הנוער של אינטר ואף קודם במארס 2012 למאמן הבוגרים בעקבות פיטוריו של קלאודיו ראניירי, אך בעונה לאחר מכן אינטר סיימה רק במקום התשיעית והוא הוחלף על ידי וולטר מצארי. מאז הספיק לאמן בחוסר הצלחה גם את אודינזה ופנאתינייקוס, וכאמור, גם את ספרטה פראג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי