צפו: 90 דקות לאלמוג כהן, אינגולשטאט שוב הפסידה בבית

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyimages

הקפטן הישראלי לא הצליח לעזור לקבוצתו לעצור את הרצף ונועלת הטבלה בליגה הגרמנית השנייה נכנעה 2:1 להמבורג המוליכה. בהמשך היום: קבוצותיהם של חמד, כיאל, תורג'מן, רפאלוב, מרציאנו ובבייב

(גודל טקסט)

הליגות ברחבי אירופה נכנסות לשגרה, לפחות עד ינואר, ובין משחקי היום (שבת) גם לא מעט נציגים ישראלים המקווים לעשות כבדו בכחול לבן. אחרי שאתמול רועי גורדנה כבש את שערו השלישי העונה, עוד לגיונרים מעבר לים רשמו סוף שבוע מוצלח.

אלמוג כהן פתח ושיחק 90 דקות במדי אינגולשטאט כשזו אירחה את המבורג בליגה השנייה בגרמניה. קבוצתו של הישראלי ירדה לפיגוד מבעיטה חופשית נהדרת של הונט בדקה ה-28, והי-צ'אן הכפיל לטובת הדינוזאורים במחצית השנייה (52). שתי דקות לאחר מכן מאיה צימק, אך המארחת לא הצליחה להשוות וירדה מנוצחת 2:1.

זהו הפסדה התשיעי העונה של אינגולשטאט, שלא ניצחה מאז אוגוסט ונותרה במקום האחרון בליגה. המבורג שמרה על פסגת הליגה בדרך לחזור לבונדסליגה הבכירה לאחר עונת היעדרות אחת.

באנגליה, בירם כיאל שיחק לשתי דקות בניצחון ברייטון על האדרספילד. תומר חמד נכנס בדקה ה-63 במשחק של ק.פ.ר שאירחה את האל, אך לא הצליח לעזור לה לנצח והמשחק הסתיים ב-2:3 לאורחת.

באזרבייג'אן, סומקאייט ואלי בבייב ניצחו 0:1 את סבאייל. בסקוטלנד, אופיר מרציאנו ראה מהספסל את קבוצתו מפסידה בחוץ 0:2 לקילמרנוק. באוסטריה, אלון תורג'מן לא שותף בניצחון אוסטריה וינה על פולטן. בבלגיה, ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות אבל אנטוורפן הפסידה 1:3 בבית לטרודן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי