הפועל ת"א החתימה את הקשר אופיר טקיאר והמגן עידן כהן

אופיר טקיאר
אופיר טקיאר | צילום: פייסבוק

האדומים צירפו את הקשר בן ה-21 של עירוני קריית שמונה ואת המגן בן ה-21 שגדל במחלקת הנוער של האדומים, פושה לא פוסל אפשרות להצטרף

(גודל טקסט)

שבעה שחקני רכש, זה המאזן  של הפועל תל אביב עד כה ואנחנו רק בתחילת יוני. הקבוצה של מוטי איוניר החתימה היום (חמישי) את קשרה של עירוני קריית שמונה, אופיר טקיאר ואת המגן עידן כהן מבית"ר ת"א/רמלה. השניים הצטרפו לאריק ינקו, עומרי שקל, עידו אקסברד, דניאל גרץ ופדרו גלבאן.


טקיאר, 21, גדל במחלקת הנוער של קריית שמונה ושיחק בעונה שעברה במשחק ליגה אחד ושניים נוספים בגביע הטוטו. את עונת 2015/16 החל כמושאל בכרמיאל/צפת מליגה א' וסיים בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. כהן (21) גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, עבר להפועל ראשון לציון ובעונה האחרונה שיחק בבית"ר ת"א/רמלה. 


טקיאר אמר לאחר החתימה: "אני מרגיש מוכן להתחיל פרק חדש בקריירה תחת מאמן שמכיר אותי ומאמין בי, במועדון פאר כמו הפועל תל אביב. הרבה זמן חיכיתי להוכיח את עצמי ואני מתכוון לקחת את ההזדמנות שניתנה לי בשתי ידיים".


במקביל, ראשי הקבוצה ואיוניר ממשיכים במאמצים לצרף לקבוצה שחקנים נוספים כדי להתחזק לקראת משימת החזרה לליגת העל. השם החם לאחר החתמתם של אריק ינקו ופדרו גלבאן הוא זה של החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה מלך שערי הליגה הלאומית בעונה שעברה שסיים דרכו במכבי הרצליה.
 



פושה סיפר למקורביו כי הוא בודק אופציות לחתום בצרפת, אך אם לא ימצא קבוצה אינו פסל את הפועל תל אביב כאופציה.


בנוסף גם בלם הפועל רמת גן ישראל ראש עשוי להצטרף בקרוב. בסביבתו של השחקן בן ה-29, שהיה מהבולטים ברמת גן העונה, סיפרו שהעסקה קרובה לסגירה. בלם עירוני קריית שמונה יוגב לרמן עשוי לסגור במועדון בו גדל לאחר שכזכור הובא אשתקד על ידי איוניר לקרייה. שמו של בלם הפועל ניר רמת השרון דוד שוורצמן נמצא אף הוא ברשימות.


לאלה
לאלה, ישוב להפועל? (דני מרון)


בגזרת החלוצים עלה שוב שמו של מהראן לאלה שעל מועמדותו פורסם כבר בספורט1. גם חלוץ הפועל פתח תקווה גל צרויה עשוי להצטרף לעידו אקסברד שכבר חתם במועדון.



בהפועל תל אביב ממתינים להצעות על הבלם אדי גוטליב כשתג המחיר שלו יהיה 400 אלף יורו. 
רשימת הרכש מעלה את רף הציפיות בנושא כמות המנויים כשהצבת קבוצה איכותית עשויה להוביל לרכישת 5,000 מנויים על ידי האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי