רוצ'ט סידר 0:1 לפתח תקווה, 0:2 להפועל כפ"ס על רמת גן

עומר פדידה
עומר פדידה | עדי אבישי

לאומית: קשר הרכש העניק למלאבסים ניצחון יקר עם מבצע אישי בדקה ה-84 מול קטמון, פדידה ואפריאט ניצחו את בנאדו. 1:3 לרמה"ש בחדרה, שריקי העניק 0:1 דרמטי למרמורק

(גודל טקסט)
הליגה הלאומית יצאה לדרך. אחרי משחקי גביע הטוטו המאני-טיים החל ובמשחק המסקרן של מחזור הפתיחה היורדת מליגת העל הפועל כפר סבא התארחה באצטדיון רמת גן אצל הפועל רמת גן השאפתנית ויצאהעם 0:2 יקר. אדריאן רוצ'ט העניק להפועל פתח תקווה 0:1 חשוב על קטמון.




הפועל רמת גן – הפועל כפר סבא 2:0

עם אריק בנאדו על הקווים ורכש מעניין האורדונים קיוו לפתוח ברגל ימין מול הירוקים מהשרון. החבורה של יצחק שום ומסאיי דגו הגיעה עם שאיפות משלה ופתחה טוב יותר. בדקה ה-39 עומר פדידה דייק מהנקודה הלבנה והמשיך את הכושר הטוב שלו מפתיחת העונה. יהב אפריאט החלוץ הצעיר שעלה מהנוער הכפיל בנגיחה בדקה ה-63. טל בומשטיין עוד מנע תבוסה. לבנאדו שתהיה הרבה עבודה.



בנאדו, יש לו עבודה (עדי אבישי)


הפועל פתח תקווה – הפועל קטמון 0:1

עוד מפגש מסקרן נערך במושבה. הפועל פתח תקווה ואורן קריספין שביצעו רכש לא מבוטל בקיץ אירחו את החבורה של ליאור זדה. לאחר עימות מאוזן, אדריאן רוצ'ט, שהגיע מהפועל עכו סיים מבצע אישי נהדר עם שער יקר בדקה ה-84.


הפועל חדרה  – עירוני ניר רמה"ש 3:1 

אז בגביע הטוטו חדרה נראתה מבטיחה אבל ליגה זה דבר אחר. כבר אחרי שבע דקות בן בן יאיר סיפק שער יתרון עבור חיים שאבו. עברו שתי דקות וגל מאיו, שגדל בהפועל תל אביב נעץ את השני בפנדל. העצבים שיחקו תפקיד ועלי חטיב, אחד משחקני הרכש של חדרה ספג אדום בדקה ה-22. חדרה חזרה לעניינים אחרי טעות של השופט. מנשה זלקה הוכשל מחוץ לרחבה אבל חדרה זכתה בפנדל ואסי גומה דייק. בתוספת הזמן פאדי זידאן סגר עניין בדקה ה-90.



דגו, ניצחון בכורה (כפר סבא, רשמי)


מכבי הרצליה – הפועל עפולה 2:0

החבורה של בני בן זקן פתחה נהדר את העונה עם ניצחון חוץ. עמית מזרחי העניק יתרון לאורחים בדקה ה-55 ופנדל של יובל שאוט בדקה ה-77 סגר עניין. אייל לחמן פתח את העונה עם הפסד ביתי.


משחק נוסף:

הפועל נצרת עילית – הפועל מרמורק 1:0
(עידן שריקי, 92)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי