רפואה מונה למאמן הפועל ת"א, מוכתרי מועמד לתפקיד העוזר

רפואה
רפואה | דני מרון

אחרי סיום דרכו של איוניר, המאמן שעזב את מכבי פ"ת סגר: "כבוד גדול עבורי". האדומים הבטיחו שכר של 33 אלף שקלים ברוטו ואפשרות לבצע שינויים בינואר. עומר פרץ יורד לנוער, דורון מוכתרי מועמד לתפקיד העוזר

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: קובי רפואה מונה הערב (ראשון) למאמן הפועל תל אביב אחרי מגעים נמרצים בימים האחרונים ויחליף את מוטי איוניר, שפוטר מתפקידו ביום חמישי. האדומים יציגו רשמית את רפואה ביום שני ב-14:00. 


רפואה יעבור מחר בבקרה התקציבית וצפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא ביום חמישי. "זה כבוד גדול עבורי להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב. הקבוצה צריכה את השקט שלה כרגע ואני מאמין שבכוחות משותפים נצליח לעמוד במשימה".




ראשי הפועל ת"א, איציק ושרון ניסנוב, קיימו הבוקר בבית קפה באזור "הבורסה" ברמת גן פגישה עם רפואה, בסיומה היה ברור לשני הצדדים שהעניינים נסגרו. הפגישה תואמה כבר אתמול בלילה ובמהלכה הוצע לאקס מכבי פתח תקווה את תפקיד המאמן עד סיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת אם הקבוצה תעלה לליגת העל. 


המועמד המוביל לתפקיד העוזר הוא דורון מוכתרי שעבד בעבר בבית"ר רמת גן ובהפועל רמת השרון. רפואה הבהיר לראשי המועדון כי הוא מוותר על עומר פרץ (יירד לנוער) ומעוניין במוכתרי, שעדיין צריך להחזיר תשובה כיוון שהוא צריך להשתחרר מקורס ה'פרו' בו הוא משמש כמדריך. המאמן החדש ייפגש עם מועמד נוסף לתפקיד. 


עומר פרץ. רפואה לא רוצה אותו (אודי ציטיאט)
עומר פרץ. רפואה לא רוצה אותו (אודי ציטיאט)


ההצעה הכספית של האדומים לרפואה עמדה על 33 אלף שקלים ברוטו לחודש, כששכרו של המאמן הקודם, מוטי איוניר, עמד על 27 אלף שקלים. בהפועל תל אביב הבטיחו למאמן כי בחלון ההעברות בחודש ינואר הוא יוכל לבצע שינויים כרצונו, בהתאם לתוצאות הבוררות מול אדי גוטליב שמכירתו עשויה להכניס לקופת המועדון סכום כסף נכבד. המטרה של הפועל תל אביב היא לצרף שלושה שחקנים חדשים כאשר שלושה אחרים יעזבו, לפי החלטתו של המאמן. בין השמות שהוזכרו בהקשר של הפועל תל אביב, נמצאים אמיר עגייב וציון צמח מבית"ר ירושלים. השניים עשויים להגיע בהשאלה על חשבונו של גוטליב, שיעשה את הדרך לבירה. 


רפואה דחה בשבועות האחרונים הצעות מהפועל רעננה (שהציעה שכר גבוה יותר מהאדומים), הפועל עכו והפועל פתח תקווה. המאמן בחר לדחות אותן על הסף. כזכור, הפועל תל אביב נפרדה בשבוע שעבר ממוטי איוניר, שאימן את הקבוצה בלאומית במשך שמונה מחזורים. ללא איוניר, האדומים סיימו רק ב-1:1 מול הפועל קטמון במחזור האחרון כאשר מי שעמד על הקווים הוא עומר פרץ. במחזור הקרוב הקבוצה תפגוש לקרב צמרת את המוליכה, הפועל כפר סבא. 



החיפושים אחרי מאמן הסתיימו? האחים ניסנוב (דני מרון) 


רפואה בן ה-43 גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ולאחר מכן שיחק בהפועל אשדוד, הפועל כפ"ס, בני יהודה ומכבי פ"ת. לאחר שפרש ב-2005 ממשחק פעיל שימש כמאמן במחלקת הנוער של מכבי פ"ת ובהמשך אף שימש כמאמן הקבוצה הבוגרת ביחד עם ייטב לוזון. בפברואר 2016 עבר לאמן את מכבי שעריים וכעבור שלושה חודשים חזר לאמן את המלאבסים אותם כאמור עזב לפני קצת יותר מחודש אחרי פתיחת עונה חלשה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי