הניצחון על כפ"ס שווה לאדי גוטליב כ-15 אלף שקלים

אדי גוטליב
אדי גוטליב | עדי אבישי

קובי רפואה, מאמנה החדש של הפועל תל אביב, זכה לשבחים על שניצח את המוליכה במשחק הבכורה שלו על הקווים באדום וכן על החזרתו של הבלם הבכיר לסגל. וגם: משטרת ישראל טוענת כי אנשיה הותקפו ביציע, צפו באירוע

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב במשחק הבכורה של המאמן קובי רפואה ניצחה בחוץ את הפועל כפר סבא 0:1 ועצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, ועוד מול המוליכה.

המאמן קובי רפואה זכה בדרכו לביתו לקבל טלפון של ברכה ופרגון מאחד הבעלים, איציק ניסנוב השוהה בחו"ל, על הניצחון ועל המחויבות של שחקניו.


בסיום אמר קובי רפואה: "למרות שאני רק יומיים וחצי בהפועל תל אביב, ראיתי קבוצה מאוד מחויבת והיה חשוב מאוד לנצח את המוליכה בביתה . אחרי החזרה מהפגרה תראו קבוצה יותר מחויבת ויותר התקפית, כפי שאני אוהב".


רפואה. "תראו קבוצה יותר מחויבת אחרי הפגרה" (עדי אבישי)

שחקן בקבוצה סיפר לאחר המפגש: "השינוי הוא שעכשיו השחקנים יודעים היכן מקומם על המגרש והמערך של המאמן מורגש במחויבות ובהשקעה של השחקנים לכול כדור ולכול מהלך. כולנו נתלכד לקראת החזרה למשחק בעוד שלושה שבועות נגד הפועל מרמורק, דרבי קטן של קובי רפואה נגד שינו זוארץ, פטרונו במכבי פתח תקווה".

קובי רפואה זכה למחמאות על ההצלחה לשכנע את אדי גוטליב לשוב לשחק, למרות הליך הבוררות שהגיש להשתחרר ממתחם חודורוב. על פי גורם בסביבת המועדון הניצחון על הפועל כפר סבא שווה עבור גוטליב סכום של 15 אלף שקלים. 

גוטליב גילה יכולת טובה למרות שלא שיחק מתחילת העונה. בהפועל תל אביב טענו כי הם לא הצליחו לשכנע את גוטליב לשוב לשחק ושתי שיחות וחצי עם קובי רפואה הצליחו לשכנע את הבלם לשוב. בהפועל תל אביב הבטיחו אתמול שוב למאמן החדש כי הקבוצה תתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר בשחקנים ובעמדות שהמאמן יחליט כי יעזרו לקבוצה לעלות לליגת העל.

אוהדי ושחקני הפועל תל אביב התלוננו כי נזרקו עליהם בקבוקים וחפצים שונים על ידי אוהדי כפר סבא מבלי שאנשי האבטחה והשוטרים יפעלו נגד אוהדי כפר סבא. במקביל, משטרת ישראל הודיעה על כך שאוהדי הפועל תל אביב תקפו אותם בתוך היציע על ידי השלכת מוטות דגלים, יריקות ושפיכת מים מהיציע העליון. שני חשודים בתקיפה זוהו על ידי סמוי שישב ביציע וגם במהלך מעצרם של החשודים הותקפו השוטרים בידי אוהדים נוספים, ובוצע מעצרם של כלל החשודים בתקיפה. בסך הכל מסרה המשטרה על מעצרם של שבעה  חשודים בהם קטין בן 16.


עוד יגיע חיזוק למען חזרתם לליגת העל. שחקני הפועל ת"א (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי