גורם בהפועל ת"א: קריאף השתמש בנו כדי להגיע לבית"ר

אופיר קריאף. חושף הכל
אופיר קריאף. חושף הכל | צילום: יוני אריאלי

האדומים זועמים על התנהלות הקשר במהלך המו"מ: "היו שיחות חשאיות איתו, אבל אחרי שהבנו מה קורה ניתקנו את המגעים". לפחות 2-3 שחקנים חדשים צפויים להגיע בינואר

(גודל טקסט)

משחקה הבא של הפועל תל אביב יהיה ביום שני הבא בחוץ נגד הפועל רמת השרון, משחק אשר מוגדר במועדון כמוקש במירוץ החזרה לליגת העל. מהמשחק ימשיכו להיעדר הקפטן אביחי ידין אשר זקוק לעוד שבועיים של טיפולים ומנוחה וגם החלוץ דניאל גרץ הפצוע.

בקבוצה ציינו כי השחקנים צריכים להרים את הרמה ואת היכולת כבר במשחק הקרוב כי יכולת כמו במשחק האחרון נגד הפועל מרמורק לא תספיק בהמשך. הקבוצה מתאמנת בינתיים על המגרש הסינטטי במתחם חודורוב ואמורה לשוב בימים הקרובים להתאמן במגרש האימונים הרגיל.

בגזרת הרכש, במועדון בדקו בתקופה האחרונה מול מספר שחקנים בכירים אפשרות לצירופם בינואר, אך התברר שהפערים בין הסכומים אותם מוכנים ראשי המועדון לשלם לעומת הדרישות הכספיות של השחקנים גבוהים.

גורם בכיר בהפועל ת"א סיפר על ההתנהלות מול קשר עירוני קריית שמונה, אופיר קריאף: "היו שיחות חשאיות איתו והיה מובן כי הנושא יהיה ללא פרסום עד לחתימה. אבל על פי מה שידוע לנו השחקן השתמש בנו כדי לשוב לבית"ר ירושלים, וזה מה שהוביל לנתק".

אופיר קריאף. תרגיל מסריח? (יוני אריאלי)
אופיר קריאף. תרגיל מסריח? (יוני אריאלי)

ברשימת הקניות של הצוות המקצועי יש מעל לשמונה מועמדים, כאשר לפחות 2-3 שחקנים חדשים יגיעו בחלון ההעברות, בהתאם להחלטת הבורר בסוגיית אדי גוטליב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי