עגייב אמור להצטרף להפועל ת"א, גם הקשר גל לוי מועמד

עגייב
עגייב | דני מרון

קשר בית"ר ירושלים צפוי להיות הראשון שתצרף הפועל תל אביב בחודש ינואר, גם שחקנה של מכבי פתח תקווה מועמד. שלושה ברזילאים החלו להיבחן

(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים, אמיר עגייב, אמור להגיע בחלון ההעברות של ינואר להפועל תל אביב כדי לחזק את קו הקישור הקדמי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1 . מאמן הקבוצה קובי רפואה הגיש רשימה של חמישה שחקנים ישראלים וזרים כאשר הרצון הוא ששניים-שלושה מהם יגיעו בינואר.

רפואה עשוי לצרף שני שחקנים זרים אם הבקשה של הבלם ברונו סוארס לעזוב תתקבל תמורת פיצוי, כשההערכה היא כי תמורת 100 אלף דולרים הדבר ייצא אל הפועל, מכיוון שההסכם עם הבלם מוערך בכ-300 אלף דולר.

בשיחות של ראשי הקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהיכולת של רוב השחקנים והצורך בחיזוק ובאיכות השחקנים יקבע בהתאם ליכולת הכספית ופסק הבוררות של אדי גוטליב, אם יימכר. בנוסף גם קשר מכבי פתח תקווה גל לוי, שאינו זוכה לדקות משחק, מועמד להצטרף לקבוצה ויש לו הערכה גדולה אצל קובי רפואה שאימן אותו עד לא מזמן.


גוטליב. תוצאת הבוררות תשפיע גם כן על הסגל (אודי ציטיאט)

במקביל, בישראל נמצאים מספר שחקנים צעירים מברזיל אשר הגיעו לכאן ביוזמה פרטית של סוכני שחקנים. כזכור, מהלך דומה נעשה גם לפני שנתיים. שלושת הברזילאים אמורים לשחק היום במשחק בין קבוצת הנוער של הפועל תל אביב לשחקנים שלא שיחקו ביום שישי נגד הפועל רמת גן. הברזילאים הצעירים הוצעו לקבוצות נוספות וההחלטה לגביהם תהיה על פי המעקב אחריהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי