רפואה לגלבאן: אתה לא בתכניות שלי, חפש קבוצה

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

מאמן הפועל ת"א קרא לקשר הארגנטינאי, המחזיק בחוזה לעוד עונה וחצי, שסירב והודיע שהוא מוכן לעלות ליציע. "רק חוזה לארבע שנים במרמורק יגרום לפדרו לעזוב", הבהירו מקורבי גלבאן

(גודל טקסט)
קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, הזמין היום (ראשון) לחדרו במתחם חודרוב את פדרו גלבאן ובישר לקשר הארגנטינאי כי הוא לא יכלל יותר בתכניות המקצועיות של האדומים וכי עליו לחפש קבוצה אחרת. אלא שגלבאן הבהיר בשיחה כי יש לו חוזה לעונה וחצי הקרובות והוא מתכוון לכבד אותו על כר הדשא או לפי החלטת המאמן וההנהלה ביציע או בכל מקום אחר במועדון. חוזהו של הארגנטינאי מוערך בכ-130 אלף יורו לעונה.


המהלך של רפואה לא הפתיע את גלבאן. בין השניים שורר דם רע מאז שיחרר רפואה את גלבאן ממכבי פתח תקווה לפני שלוש שנים, ואכן מאז הגעת המאמן בתחילת העונה במקומו של מוטי איווניר היה ברור שרפואה לא בונה על הקשר הוותיק.




תשובתו של גלבאן מאלצת את רפואה, שאמור לקבל אזרחות בקרוב,  לקחת החלטה. האם הקשר ימשיך להתאמן עם הקבוצה או ינודה. "פדרו מאוד רצה לעזור להפועל תל אביב לעלות ליגה", אמרו מקורביו, "רק חוזה לארבע שנים בהפועל מרמורק תמורת מיליון יורו יגרום לו לעזוב". על פי גורם המקורב לשחקן במועדון שינו את היחס כלפיו ובקושי ברכו אותו בשלום.


רפואה. להשאיר או לנדות? (אודי ציטיאט)




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי