עגייב סיכם לשנתיים בהפועל ת"א, גנדה נותח ויחזור לאימונים בקיץ

עגייב
עגייב | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה, קשר בית"ר ירושלים יעבור לאחר שהסכים להפחית בשכרו. רפואה סירב לצרף את ערן לוי, האדומים החלו במו"מ עם ארבייטמן. וגם: דו"ח השיפוט החמור נגד ראשי הקבוצה

(גודל טקסט)

חודש ינואר הגיע ובהפועל תל אביב מתחילים לפעול למען הפיכת הסגל. המאמן קובי רפואה, שהגיע במהלך העונה כידוע, נפגש עם ראשי המועדון וזכה לאישור לבצע מספר שינויים מהותיים בסגל, כדי לעמוד במטרה ולהשיב את הקבוצה לליגת העל.

רשימת השחקנים שאמורים לעזוב כוללת את פדרו גלבאן איתו נפגשו אתמול המאמן קובי רפואה והמנכ"ל רובי רגב. בשיחה התבקש הארגנטינאי להסכים לעבור למשך חמישה חודשים להפועל מרמורק מתחתית הליגה הלאומית ולשוב לקראת העונה הבאה. הפועל תל אביב אמורה לסדר בתוך 24 שעות פגישה בין שינו זוארץ מבעלי הפועל מרמורק לבין פדרו גלבאן, כדי לנסות לשכנע אותו להסכים למהלך.

שחקנים נוספים להם כבר נאמר כי הם לא בתוכניות הם איציק שולמייסטר, גיא בדש, יונתן רודיונוב ואופיר טקיאר אליהם עשויים להצטרף עוד שחקן או שניים. לעומת זאת, רשימת הקניות עליה פורסם כאן לראשונה כוללת את אורי מגבו, דידייה ברוסו ואמיר עגייב – שהאחרון יחתום רשמית על החוזה כבר בימים הקרובים.


כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1
, הקשר בין ראשי הפועל תל אביב לעגייב נוצר לפני מספר חודשים, לאור העובדה שהקשר לא זוכה לדקות בבית"ר ירושלים. בימים האחרונים הצדדים הגיעו לסיכום על תנאיו באדום והוא יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. עגייב ישתכר 33 אלף שקלים בחודש, מעט פחות משהשתכר בבירה. במקביל, בקבוצה אמורים לחתום במהלך הימים הקרובים על חוזה לחמש שנים עם אוראל דגני ואילו הבוררויות מול אביחי ידין ואדי גוטליב אמורות להגיע לסיום.


עגייב. הפרטים סוכמו והחתימה תתבצע בימים הקרובים (עדי אבישי)

עוד בגזרת הרכש, רפואה אינו מוכן לצרף את קשר וקפטן מכבי נתניה, ערן לוי, שאפשרות להחתימו במהלך ינואר עלתה על הפרק, ולספורט1 נודע כי נעשתה פנייה דווקא למכבי פתח תקווה והחל מו"מ מול שלומי ארבייטמן, שממעט לשחק במלאבס. בהפועל ת"א ציינו כי עמדות החולשה של הקבוצה הם בעמדות המגן השמאלי, הקשר השמאלי והחלוצים. בקבוצה החליטו כי קובי רפואה ישתף שחקנים בולטים מקבוצת הנוער כמו עמית מלכה שהצטיין במשחק ההפסד 1:0 להפועל ראשל"צ במחזור האחרון והרשים בדקות בהן שיחק.

החלוץ ג'וזף גנדה עבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בבית החולים תל השומר. הניתוח, שערך ד"ר רן טיין, עבר בהצלחה ותקופת ההחלמה הצפויה היא כארבעה חודשים כך שגנדה יחמיץ את שארית העונה הקרובה וצפוי לשוב לאימונים לקראת תחילת עונת 2018/19. לקראת משחק גביע המדינה נגד מכבי חיפה באצטדיון המושבה בשבוע הבא לא יעמדו לרשותו של קובי רפואה גם הפצועים ישראל ראש, ניר לקס ודניאל גרץ. 

בתוך כך, במועדון התבשרו היום כי ביום רביעי הקרוב יועמדו לדין הקבוצה, בעלי המועדון איציק ניסנוב בגין העלבת שופט והמאמן קובי בגין התנהגות בלתי הולמת. בעוד רפואה לפי דו"ח השופט צעק בהתלהמות: "מה אתה מוסיף רק דקה אחת? השופטים לא צריכים לגנוב את ההצגה. די, גועל נפש. אני מבטיח לך שזה לא יעבור בשתיקה", והמשיך לצעוק ולאיים גם בחדרי ההלבשה, הבעלים טען בפניו של השופט: "אתה הכי חלש בארץ ואני אדאג באופן אישי שלא תשפוט אותנו יותר. אתה חוצפן, נתלונן עלייך בהתאחדות". המועדון גם צפוי לעונש לאחר ששלושה מצתים הושלכו לעבר עוזר השופט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי