הפועל ת"א הפחיתה בדרישותיה, אדי גוטליב יעזוב?

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

בתום בוררות ארוכה לא זכה הבלם לשחרור כפי שדרש, אולם האדומים מוכנים להעבירו תמורת כחצי מיליון יורו, כשבועיים בלבד לאחר שדרשו למעלה ממיליון יורו. זיקרי אמור להצטרף רק בקיץ

(גודל טקסט)

בורר ההתאחדות לכדורגל אמיר זולטי קבע אתמול (חמישי) בפסק הבוררות כי הבלם אדי גוטליב לא משוחרר וימשיך לשחק בהפועל תל אביב, אולם לא בטוח שכך יהיה.

גוטליב, כידוע, פצוע בימים אלו ואינו משחק, אבל כבר בתחילת השבוע הבא מתוכנן אדי גוטליב להיפגש עם האחים ניסנוב ועם המאמן קובי רפואה כי למצוא פתרון בנושא עזיבתו. גורם בכיר במועדון אמר לספורט1: "הפועל תל אביב מעריכה ומכבדת את גוטליב ומאוד חשוב לה שהוא ימשיך לשחק בקבוצה. הפרשה צריכה לקבל קו חדש וחובה שגוטליב לאחר כשנה של בוררות יחליט כעת מה התוכניות שלו". גוטליב, ששכרו לעונה בהפועל תל אביב כ-900 אלף שקלים כולל מענקים, יחליט לאן פניו מועדות וככול הידוע בהפועל תל אביב יבקשו ממנו להמשיך עד סיום העונה ולהיות שותף לחזרת הקבוצה לליגת העל ולקבוע, תוך שייקבע תג מחיר מוסכם על הצדדים.

הפועל תל אביב קבעה אומנם תג מחיר של 1.5 מיליון יורו, אבל לא תעמוד כבר עכשיו בדרכו במידה ותתקבל הצעה ממועדון ישראלי או אירופי בסכום של 600-700 אלף יורו, כמחצית מדרישתם בתחילת החודש. פחות משבועיים לסגירת חלון ההעברות, מלבד אמיר עגייב לא נעשה כול חיזוק ושני השמות להם מצפים במתחם חודורוב הם דידיה ברוסו מעירוני קריית שמונה ופיסל מוליץ' מהפועל עכו. ברוסו אמור להשיב תשובה בשבוע הבא ואילו מוליץ' ממתין לאישור לעזוב מראשי הפועל עכו.


עכשיו כשהדרישות פחתו, גוטליב ישוב לליגת העל עוד העונה? (דני מרון)

חלוץ הפועל כפר סבא רועי זיקרי לא נענה לבקשה לבטל את ההסכם עם הפועל תל אביב לקיץ תמורת חוזה חדש בהפועל כפר סבא וממתין להשאלתו למועדון אחר, ככול הנראה למכבי פ"ת עד למעבר למתחם חודורוב. בהפועל תל אביב מאשרים כי לא פשוט להביא שחקנים מליגת העל לליגה הלאומית, ובעיקר שחקנים זרים לחצי עונה.

בהמשך היום "האדומים" ישחקו בחוץ נגד מכבי הרצליה ועל הקווים יהיה עוזר המאמן דורון מוכתרי, לאחר שלמאמן הכושר עופר דורון, שזכה לאמון בשני המשחקים האחרונים בעקבות הרחקת רפואה, אין תעודת אימון. ההרכב שפתח בניצחון על בית"ר ת"א/רמלה יעלה גם נגד מכבי הרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי