מוליץ' נפרד מסוכנו, יקבל הלילה או מחר את השחרור מעכו

פייסל מוליץ' מול דודי תירם
פייסל מוליץ' מול דודי תירם | צילום: דני מרון

החלוץ שעזב את עידן בן אבו וחזר להיות מיוצג על ידי דודו דהאן צפוי לקבל בהקדם את השחרור מקבוצתו ולעבור להפועל ת"א. הקבוצה תארח את עפולה באצטדיון רמת גן. בדש וחדידה הצטרפו לבית"ר ת"א/רמלה

(גודל טקסט)

החלוץ פייסל מוליץ' אמור לקבל הלילה או מחר (רביעי) את השחרור מהפועל עכו כדי לעבור להפועל תל אביב. הסרבי שנתקל בקשיים עד הבוקר במעבר לאדומים נפרד מסוכנו עידן בן אבו וחזר להיות מיוצג על ידי דודו דהאן. על פי המקורבים למוליץ', היה זה בן אבו שקישר את המעבר של מוליץ' למתחם חודורוב, מהלך לו התנגד דהאן בעל העניין בהפועל עכו.

"בן אבו היה הגון והחלטנו להפרד", אישר הבוקר מוליץ'. "עכשיו אני עובד שוב עם דודו דהאן וכל הדברים שמנעו את המעבר מאחורינו. הערב או לכל המאוחר מחר בבוקר אני מאמין שהכל יהיה חיובי ואוכל לעבור להפועל תל אביב. נמתין בסבלנות לפגישה עם דהאן. אני מצפה לזה".

למעשה, כעת הוסרו כל המכשולים והעסקה תוכל לצאת לפועל. מוליץ' לא נכלל בסגל עכו למשחקים האחרונים והוא לא נמצא בתכניות של הצוות המקצועי. כשדהאן חזר לעניינים, המעבר צפוי לצאת לפועל. 

ההסכם יהיה עד סיום העונה עם אופציה לעונה הבאה. הרכש מהפועל רעננה דור חוגי אמור להיות בסגל למשחק הקרוב נגד הפועל עפולה שיתקיים באצטדיון רמת גן בשל עונש הרדיוס שהוטל על המועדון. זאת לאחר שהמאמצים להעבירו לנתניה או ראשון לציון נכשלו. המשחק יתקיים ביום שני, 29 בינואר, בשעה 19:00. 

הפועל ת"א נקנסה ב-3,000 שקל על זריקת מצת באחד ממשחקיה. הקבוצה הראתה לבית הדין שאיימה על האוהד כי תרחיק אותו ממשחקיה ואף תאיים לתבוע אותו אם ייגרם לה נזק כלכלי. כמו כן, הורתה למשרד הכרטיסים לחסום לו גישה לרכישת כרטיסים. תלונה אף הוגשה נגד הזורק למשטרה והוא הורחק ל-30 יום מהמגרשים. הדיין גיורא לנדאו הסתפק בעונש קל והמליץ לאדומים לתבוע את האוהד לפיצוי הנזק. 


מוליץ'. יקבל את השחרור בקרוב (דני מרון)

חדידה ובדש חתמו בבית"ר ת"א/רמלה
בית"ר תל אביב רמלה החתימה את גיא חדידה מהפועל כפר סבא ואת גיא בדש מהפועל ת"א


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי