"הקבוצה הכי מתאימה לבניון היא הפועל תל אביב"

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

הקשר שעזב את בית"ר ירושלים מעורר שוב עניין אצל האדומים: "הוא יהיה אהוב ורצוי וימשיך גם בליגת העל לאחר שיהיה שותף לעלייה". דודו דהאן ייפגש עם הקבוצה בתחילת השבוע בנוגע לגוטליב. אופטימיות בנוגע לזיקרי

(גודל טקסט)

יוסי בניון רק עזב את בית"ר ירושלים, וכבר גורם בכיר בהפועל תל אביב התייחס לעניין: "הקבוצה המתאימה לו ביותר היא הפועל תל אביב. הוא יהיה אהוב ורצוי וימשיך איתנו גם בליגת העל לאחר שיהיה שותף לעלייה. רצונו של בניון הוא בראש ובראשונה להשיב את כבודו".

כזכור, לפני כשלושה שבועות קיבל בניון פנייה להגיע למתחם חודורוב, אך החליט כעבור מספר ימים להמשיך בבית"ר ירושלים וכעת האפשרות שיגיע שוב נמצאת על הפרק, כאשר גם הפועל חיפה ומכבי פתח תקווה הוזכרו כמועמדות לצרף את הקשר הוותיק.

בנושא אחר, הבלם אדי גוטליב נפגש בסוף השבוע עם בכירים במועדון בנושא עתידו לאחר שהבורר אמיר זלוטי פסק כי יישאר בהפועל תל אביב ושאינו משוחרר. סוכם כי במידה שתהיה לו קבוצה חלופית באירופה והפגישה שתתקיים בתחילת השבוע עם סוכנו דודו דהאן תוביל למו"מ של מכירה גוטליב יימכר, אחרת הוא ימשיך עד הקיץ והנושא יבחן אז מחדש. המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן מקמבור אמור לנחות מחר (ראשון) ולעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה עד סיום העונה.

חלוץ הרכש מהפועל רעננה דור חוגי אמור לפתוח ביום שני בהרכב הראשון נגד הפועל עפולה, משחק שיערך באצטדיון רמת גן בשל עונש רדיוס. בהפועל תל אביב יקיימו מחר שיחה נוספת עם שחקן עירוני קריית שמונה דידייה ברוסו במאמץ לשכנעו להצטרף למועדון ולחתום על חוזה לעונה וחצי. בהפועל תל אביב ממתינים לבוררות שהגיש חלוץ הפועל כפר סבא רועי זיקרי ומאמינים כי השחקן המושעה ממשחקי קבוצתו יעבור לאדומים גם לאחר סגירת חלון ההעברות של ינואר בעזרת החלטת הבורר. 


נפרד מחבריו בבירה. יוסי בניון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי