הפועל תל אביב מעוניינת לצרף את עדי נמני בעונה הבאה

עדי נמני
עדי נמני | עדי אבישי

מגנה הימני של הפועל רעננה מבוקש אצל מוליכת הליגה הלאומית ובסביבתו אישרו שהוא מבוקש גם על ידי קבוצות בליגת העל. מהאדומים נמסר בתגובה: "לא נדון בהיערכות לעונה הבאה עד אשר נשלים את העלייה לליגת העל"

(גודל טקסט)

עדי נמני, המגן הימני של הפועל רעננה שמסיים בקיץ את חוזהו וכבר זוכה לביקוש במספר קבוצות בליגת העל, מעורר עניין גם אצל מוליכת הליגה הלאומית ומי שצפויה לשוב לליגה הבכירה, הפועל תל אביב.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, מבקש להשאיר את נמני במועדון והוא אמור לקבל הצעה כספית חדשה, אבל המגן עדכן את ראשי המועדון על כך שקיבל לפחות שלוש הצעות ממועדונים בליגת העל, ובנוסף גם מהפועל תל אביב שמייעדת לו את עמדת המגן הימני הפותח כחלק מהשינויים הרבים שייעשו בסגל.

רק ביום שני האחרון, כשהפועל תל אביב ניצחה 0:2 בטדי את הפועל קטמון, אוראל דגני, שמשחק כבלם, הוסט לעמדת המגן הימני מסיבות מקצועיות, עמדה בה משחקים העונה עידן כהן וטל בנש. כזכור, הפועל תל אביב צירפה בקיץ האחרון מהפועל רעננה את השוער אריק ינקו שסיים חוזה וחתם על חוזה ארוך טווח באדום. אריק ינקו ועדי נמני שיתפו פעולה במשך מספר שנים בהפועל רעננה.

בסביבתו של עדי נמני כמו בהפועל רעננה מאשרים כי ידוע שנמני מחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות, אך הבהירו כי כל עוד קבוצתו נמצאת במאבקי התחתית ובגביע המדינה הוא לא  יחתום באופן רשמי בקבוצה אחרת. להפועל תל אביב יעבור בתום העונה החלוץ רועי זיקרי המושאל להפועל רעננה עד סיום העונה.


נמני. זוכה לביקוש גם בקבוצות ליגת העל (אודי ציטיאט)

מהנהלת הפועל ת"א נמסר בתגובה: "בעקבות הידיעות אשר פורסמו לאחרונה לגבי היערכות הקבוצה לקראת העונה הבאה, אנחנו מבקשים להבהיר כי הפועל תל אביב מתרכזת אך ורק בהשלמת המשימה העיקרית: חזרה בתום העונה הנוכחית לליגת העל. הנהלת המועדון לא מתכוונת לדון בעונה הבאה עד שתושלם המשימה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי