רק 0:0 להפועל ת"א מול מרמורק, כפ"ס הובסה בביתה 4:1 ע"י קטמון

ידין
ידין | דני מרון

האדומים נעצרו באצטדיון ברמלה, הירוקים ספגו עוד רביעייה מבישה. עוד היום: ראשל"צ - בית"ר ת"א/רמלה 1:1, חדרה - בני לוד 1:0, ר"ג - עפולה 1:1, רמה"ש - עירוני נשר 0:1, הפועל פ"ת - הרצליה 1:2

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב התארחה באצטדיון ברמלה אצל הפועל מרמורק במסגרת המחזור ה-26 בליגה הלאומית ושבה הביתה עם נקודת ליגה אחרי 0:0. לא שהתיקו הזה מסכן את האדומים שבראש הטבלה בדרכם לליגת העל, אבל הוא בא אחרי ה-0:4 המרשים על כפר סבא. אותה כפר סבא ספגה עוד רביעייה מבישה, הפעם בביתה מרגלי שחקניה של הפועל קטמון. הירוקים רק צימקו בסיום ל-4:1.


השנייה בטבלה הפועל ראשון לציון, נפרדה בביתה בתיקו 1:1 מבית"ר ת"א/רמלה ושמרה על מקומה. הפועל חדרה נוצחה בביתה 1:0 על ידי בני לוד, הפועל פ"ת פיגרה מול מכבי הרצליה אך כבשה שני שערים בדקות הסיום וניצחה. הרצליה בדרך לליגה השלישית. הפועל ר"ג סיימה את משחקה הביתי מול הפועל עפולה בתיקו 1:1 ורמת השרון ניצחה 0:1 את נועלת הטבלה, עירוני נשר.




הפועל מרמורק – הפועל תל אביב 0:0 
האדומים שהביסו בשבוע שעבר 0:4 את הפועל כפר סבא הגיעו למשחק במומנטום מצוין אחרי שפתחו פער של 11 נקודות מהמקום השלישי. אלר שהיום, באצטדיון ברמלה מול הפועל מרמורק זה היה קשה יותר והסתיים ב-0:0. מרמורק שעשתה בשבועות האחרונים קאמבק מדהים והתקרבה לפלייאוף העליון, נעצרה גם היא.


שחקן הפועל תל אביב עידן כהן נפגע בכתפו ופונה לאחר המשחק לבית חולים. אמיר עגייב הוחלף אחרי שנפצע ברגלו וירד צולע מן המגרש, מאמנו קובי רפואה מעריך שהוא לא יוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים של הקבוצה.


כתבנו תומר חבז מוסר כי עשרות מאוהדי הפועל תל אביב נותרו זועמים במשך דקות ארוכות מחוץ לאצטדיון ברמלה עם כרטיסים בידיהם בשל אי סדר בכניסות. הם נכנסו ליציעים במהלך המחצית הראשונה.



אוהדי הפועל ת"א. חלק מהם נותרו עם כרטיסים בחוץ (דני מרון)




אייל גולן ביציע (דני מרון)


תקרית שכללה דחיפות ומילים קשות נרשמה בירידה להפסקה בין מאמן מרמורק ניסן יחזקאל לחלוץ הפועל תל אביב פייסל מוליץ'. השופט נעיל עודה הפריד בין השניים והביא את המאמן לחדרו. המהומה פרצה בשל משחק לא ספורטיבי של מוליץ', לטענתו של יחזקאל.


הרכבים

הפועל מרמורק: איתמר ישראלי; אסף לוי, גל ספיר, איתי עוזרי, רן רובין, ים ששון, גיא משפתי, פדרו גלבאן, ניקולאי דיולגורוב, אביהו עזר, עידן שריקי.


הפועל תל אביב: 
אריק ינקו; עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, אביחי ידין, מוטי ברשצקי, אמיר עגייב, פייסל מוליץ', שחר הירש.


לקס מול ששון. מחפש להשיג הכרעה (דני מרון)


הפועל ראשל"צ – בית"ר ת"א 1:1
ראשון לציון שפיגרה במשך דקות ארוכות, השוותה לקראת הסיום ושמרה על מקומה השני. מאמנה ניר ברקוביץ' הצהיר כי קבוצתו יכולה לשמור על מקומה ולהעפיל בסוף העונה לליגת העל.


לבית"ר ת"א/רמלה: אופק פישלר (51), לראשל"צ: ג'ורג' אמסיס (81)



ז'וטאוטאס. לא מנפק תוצאות


הפועל כפר סבא – הפועל קטמון 4:1

שמינייה ספגה הפועל כפר סבא בתוך שבוע. רביעייה מהפועל תל אביב ורביעייה היום מקטמון. קבוצתו של יצק שום שנראתה בתחילת העונה כעולה ודאית לליגת העל, הולכת ומתרחקת יותר ויותר מהמקום המוביל לליגה הבכירה.


לקטמון: ג'ורג' אקפביו (7), אריאל הדר (45), מיקו ממן (51), ז'וליו סזאר (86), לכפ"ס: עוז פרץ (89)

הפועל חדרה – בני לוד 1:0

אחת ההפתעות הגדולות של העונה, הפועל חדרה, נעצרה היום במשחקה הביתי על ידי האורחים מלוד שהעניקו לעצמם בזכות הניצחון הרבה אוויר לנשימה במאבקי התחתית.


לבני לוד: ויקטור מרעי (81)


 

הפועל פ"ת – מכבי הרצליה 1:2
ניצחון שני רצוף לתומר קשטן מאז מונה למאמן הפועל פ"ת. הרצליה הוליכה 0:1 אך ספגה שני שערים בסיום אשר חרצו ככל הנראה את גורלה לירידה לליגה א'.


להרצליה: ברק לביא (48), לפ"ת: גל צרויה (86), נס זמיר (90+2)


תומר קשטן. שני משחקים, שש נקודות (ערן לוף)

 

הפועל ר"ג – הפועל עפולה 1:1

עפולה הוליכה וכבר פינטזה על הצמרת הגבוהה אך ספגה שער שוויון בפנדל עמוק בתוך תוספת הזמן ושבה הביתה עם נקודה בודדת. עבור ר"ג, מדובר בנקודה חשובה במאבקי התחתית.


לעפולה: אליאור סיידר (73), לר"ג: אור ברוך, בפנדל (90+3)
 

רמת השרון – עירוני נשר 0:1

שחקניו של חיים שאבו זכו בניצחון יקר שחילץ אותם מהמקום ה-14 המוביל למבחנים. האורחת מנשר השלימה כבר מזמן עם ירידתה לליגה השלישית.


לרמת השרון: פאדי זידאן, בפנדל (15)







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי