יכולה להדליק פייסל: 1:3 להפועל ת"א על רמה"ש

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

מוליץ' כבש והוליך את האדומים לניצחון משכנע, חוגי ודגני השלימו והאוהדים כבר יכולים להתכונן לטדי בעונה הבאה. חדרה ניצחה 0:2 בכפר סבא השוקעת ועלתה למקום השני. גם נצרת עילית בתמונת העלייה אחרי 0:1 בנשר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה ניצחון רביעי בשישה משחקים, כשניצחה 1:3 את רמת השרון במסגרת המחזור ה-27 בליגה הלאומית והבטיחה גם תאורטית את המקום הראשון לקראת משחקי הפלייאוף העליון. דור חוגי, פייסל מוליץ' ואוראל דגני כבשו לאדומים ששמרו על פער מבטיח של 12 נקודות מהמקום השלישי ועשו עוד צעד לקראת חגיגות העלייה.

הפועל חדרה עשתה את המהלך החשוב של המחזור כשהכניעה 0:2 בחוץ את הפועל כפר סבא המתדרדרת וטיפסה למקום השני, כשהיא מנצלת את ההחלקה של הפועל ראשון לציון עם 2:2 מול היורדת הכמעט ודאית מכבי הרצליה. השחקנים של ניסו אביטן עם 44 נקודות בדיוק כמו אלה של ניר ברקוביץ' אבל מקדימים אותם בהפרש שערים.

ולא רק חדרה. גם נצרת עילית של ירון הוכנבוים ניצחה 0:1 בשיניים בנשר, השלימה 10 מ-12 נקודות אפשריות וטיפסה למקום הרביעי עם 42 נקודות כשהיא מדלגת מעל כפר סבא, עפולה – ששמטה שתי נקודות יקרות ב-1:1 מול הפועל רמת גן, ובית"ר ת"א שסיימה ב-2:2 עם בני לוד. שער על סף תוספת הזמן של עידו אקסברד הקפיץ את אחי נצרת מקום אחד בלבד (וגם הוא תלוי בתוצאה של קטמון מחר מול מרמורק) למקום השני אבל עם 41 נקודות, שלוש בלבד מתחת לחדרה שבמקום השני.


הפועל תל אביב – רמת השרון 1:3
כן יפה, לא יפה. כן דורסת, לא משכנעת, מתישהו עוד לפני שיסתיים הפלייאוף העליון השחקנים של קובי רפואה יחגגו חזרה לליגת העל והאוהדים שוב יוכלו לשמור את הכסף לכרטיסים מול מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ובאר שבע. צליל חתוכה, אקס האדומים, הפגין יכולת לא משכנעת בשער של האורחים ואחראי על השער הראשון והשלישי. בין לבין כבש מוליץ' את השער היפה במשחק בפריצת יחיד והפועל תל אביב כבר יכולה להדליק את הפייסל.

האורחים שכמעט חזרו למשחק במחצית השנייה יצאו בלי נקודות והחמיצו את הסיכוי המעשי להשתחל לפלייאוף העליון וייאלצו לשרוד את הפלייאוף התחתון.

מהלך המשחק
דקה 20, 0:1 לאדומים: צליל חתוכה הדף כדור קרן בצורה נוראית היישר לראשו של דור חוגי, שנגח משלושה מטרים לרשת החשופה.


חוגי שמח. הפועל ממשיכה להתקרב לליגת העל (עדי אבישי)

דקה 36, 0:2 – מוליץ' קיבל כדור סמוך למרכז המגרש, והתקדם עמו ללא הפרעה, חדר לרחבה וגלגל לפינה הרחוקה.


מוליץ'. רכש טוב (עדי אבישי)


דקה 44
– משה מישאלוף ירה כדור אדיר מ-20 מ' וסחט הצלה אדירה מאריק ינקו לקרן שלא נוצלה.

דקה 54, 2:1 – כדור עומק נשלח לרחבת האדומים והגיע לקייס גאנם שהעביר בחצי גובה למרכז ודור כוכב המשיך אותו לרשת.

דקה 55, 1:3 – דגני החל במהלך במרכז המגרש, שלח כדור ימינה לאוסטווינד, קיבל בחזרה ובעט חלש אבל איכשהוא, דרך מגן והשוער חתוכה וזה נכנס. וכך תוך דקה איבדה האורחת הזדמנות לחזור למשחק.

הפועל כפר סבא – הפועל חדרה 2:0
סמיר באירקטרביץ' בנגיחה מקרן של עלי חטיב בדקה ה-26 ואור אילוז, שחקן בית צעיר, בדקה ה-54 בבעיטה מקרוב, התאוששו יפה מההפסד הביתי לבני לוד. שתי שאלות: האם הבוסים של ניסו אביטן, עולה חדשה להזכירכם, באמת רוצים לעלות ומתי ייפרד יצחק שום מהמאמן שלו ריימונדאס ז'וטאוטאס?


באירקטרביץ'. שער סופר חשוב (אודי ציטיאט)


מכבי הרצליה – הפועל ראשון לציון 2:2

אלי טביב שוב הגיע כדי לתת רוח גבית לפול אדגר (או שבעצם הוא עדיין מתלבט אם להחתים אותו לעונה הבאה או לא) וראה מבול של שערים שכולם ללא יוצא מהכלל נבעו מטעויות הגנה קשות. עומרי שקל קבע 0:1 להרצליה בדקה התשיעית, רן רול בדקה ה-55, רז שטיין בדקה ה-68 הפכו אבל איציק שולמייסטר השווה (70).

תיקו רביעי רצוף לחבורה של ברקוביץ' שאיבדה את המקום השני ואם תמשיך כך עשויה לאבד גם את הפלייאוף העליון, בעוד המארחת אמנם צימקה את הפער מהפועל רמת גן, במקום ה-14 המוביל למבחנים לתשע נקודות, אבל ספק אם זה יעזור לה.

עירוני נשר – הפועל נצרת עילית 1:0
עומר כנעאנה, שהיה הכובש המוביל של המארחת ועבר לקבוצה של ירון הוכנבוים בינואר, כבש נגד האקסית ויכול לחלום עם חבריו על ליגת העל.


מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן 0:1

כששלומי דורה לקח את המארחת הוא הצהיר שהמטרה היא לנסות ולעלות ליגה, אבל בינתיים הוא עדיין צריך לחבר שני ניצחונות רצופים. גם הערב הוא חיכה 90 דקות לנגיחה של עידו אקסברד, שהותירה סיכויים לפלייאוף עליון. האורחת הפסידה לראשונה אחרי ארבעה משחקים ונותרה תקועה במקום שמוליך למבחנים.


דורה. מאמין בעליית ליגה (מאור אלקסלסי)

הפועל עפולה – הפועל פתח תקווה 1:1
שגיא דרור ירה מ-16 מ', שוער האורחת הגיב מאוחר והלך להוציא כדור מהרשת, 0:1 לעפולה בדקה ה-42. אבל ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה סיים נס זמיר מתפרצת בבעיטה מ-16 מ' לפינה הרחוקה ולרשת, 1:1 והשחקנים של אופיר חיים סוגרים חמישה משחקים ללא ניצחון ועדיין מוצאים את עצמם בתמונת העלייה. שחקניו של תומר קשטן יהיו בפלייאוף התחתון.

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל בני לוד 2:2
גיא חדידה השלים מבצע התקפי אדיר של המארחת בבעיטה לחיבורים וגם גרם לשער השני של קבוצתו כשבן גרבלי, האורח, דחק לשערו הוא רגע לפני שחדידה השלים צמד. בין לבין היו אלה חן ראובן בדקה ה-22 ומעוז סמיה בדקה ה-49 שיצרו מהפך מחולשה נוראית של הגנת בית"ר. שורה תחתונה: גם השחקנים של זיו אריה שכחו מתי ראו ניצחון (במחזור ה-23) ועדיין יכולים לעלות, בעוד לוד נמצאת במצב זהה לזה של הפועל פ"ת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי