ניסנוב לספורט1: אין סיבה שרפואה לא ימשיך בהפועל ת"א

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

הבעלים האדום התייחס לעתידו של המאמן: "כשהעלייה תהיה רשמית ניפגש כדי לחתום על חוזה חדש, אנחנו רוצים אותו", וגם אישר את הפרסום בספורט1: "מוליץ' יקבל בקרוב חוזה ארוך טווח"

(גודל טקסט)

הנהלת הפועל תל אביב קיימה לאחרונה ישיבה בנוגע להכנות לעונה הבאה. אחת המסקנות המרכזיות היא הרצון להמשיך עם המאמן קובי רפואה גם בעונה הבאה. המאמן מוערך מאוד בקרב ראשי המועדון שמבינים היטב את רצונו לבנות קבוצה חזקה שתוכל להשתייך לצמרת גם בליגת העל.

הבעלים איציק ניסנוב אישר את הדברים לספורט1: "כשהעלייה תהיה רשמית ניפגש עם קובי כדי לחתום על חוזה חדש. אנחנו רוצים אותו ואין סיבה שהוא לא ימשיך אצלנו. ההכנות לעונה הבאה יהיו בקרוב ויקרו ללא לחץ".

הבעלים התייחס גם לרכישת פייסל מוליץ' עליה פורסם לראשונה בספורט1: "החלטנו לרכוש את מוליץ', האופציה עליו תמומש בקרוב מול הפועל עכו והוא יקבל חוזה ארוך טווח. הוא יודע את זה והכל בסדר".

בישיבת ההנהלה הוחלט גם כבר במשחקים הקרובים ישותפו שחקני מחלקת הנוער עמית מלכה, שי אליאס ויהונתן לוי להם צופים במועדון עתיד מבטיח בשורות הקבוצה הבוגרת. אוראל דגני לא ישחק מול הפועל רמת גן (חמישי, 19:30). הבלם סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובמקומו ישחק ישראל ראש.

פייסל מוליץ'. ימשיך באדום (דני מרון)
פייסל מוליץ'. ימשיך באדום (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי