קרלוס קוויאר וגיא מלמד סומנו על ידי הפועל תל אביב

קרלוס קוויאר
קרלוס קוויאר | דני מרון

קובי רפואה, מאמן האדומים שהדריך את השניים בעונה שעברה במכבי פתח תקווה, מקווה לצרף את הבלם בן ה-37 שמסיים את חוזהו בק"ש ואת חלוץ הפועל ב"ש בהשאלה

(גודל טקסט)

קובי רפואה סיכם השבוע על המשך דרכו כמאמן הפועל תל אביב גם בעונה הבאה, והדבר קרה גם בזכות הבטחת ראשי המועדון להעמיד לרשותו תקציב מכובד כדי לבנות קבוצה איכותית שתוכל להיאבק בצמרת ליגת העל. 

למרות זאת, רפואה וצוותו מודעים לכך שלמועדון יהיה קושי לשלם על שחקנים ועל כן הניסיון הוא לצרף שחקנים חופשיים או כאלו שיושאלו למתחם חודורוב. לספורט1 נודע שהשמות שעלו בימים האחרונים הם של הבלם הספרדי של הפועל קריית שמונה קרלוס קוויאר בן ה-37, שהעובדה כי הוא מסיים את חוזהו תאפשר את קיום המהלך.

בהפועל תל אביב אף סיפרו כי קוויאר התלונן כי החיים בצפון הארץ מקשים עליו לאור העובדה שהוא טבעוני. קוויאר מכיר היטב את קובי רפואה מהעונה המשותפת שלהם בשנה שעברה במכבי פתח תקווה. רפואה שוקל להציב בעונה הבאה את אוראל דגני בעמדת המגן הימני, כך שאם המעבר של קוויאר ייצא לפועל הוא ישתף פעולה במרכז ההגנה עם אדי גוטליב.

שחקן נוסף המעניין את ראשי האדומים מקריית שמונה, כפי שכבר פורסם בספורט1, הוא סאן מנחם אשר שייך למכבי חיפה. בחלק ההתקפי סימנו האדומים בין השאר את חלוץ הפועל באר שבע גיא מלמד, אותו רוצים בהפועל תל אביב בהשאלה לעונה הבאה. כידוע גם מלמד שיחק בהצלחה תחת קובי רפואה בפ"ת. בהפועל תל אביב ציינו הערב כי נושא העונה הבאה יקודם לאחר שהעלייה לליגת העל תובטח.


גיא מלמד. ייצא בהשאלה למתחם חודורוב בעונה הבאה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי