בן שהר צפוי לחזור להרכב, ראדי יזכה למנוחה?

שהר
שהר | דני מרון

ברק בכר נוטה להעניק לקשר מנוחה לפני מכבי תל אביב, אך החלוץ ישוב ל-11. במועדון מעוניינים שכריסטיאן מננדס (29) הארגנטינאי יגיע להיבחן

(גודל טקסט)
 הפועל באר שבע תתארח מחר אצל מכבי חיפה כשזיכרון הטראומה מהביקור בסמי עופר בשלהי העונה שעברה טרי בזיכרונם של שחקניה ואוהדיה. כזכור, ניצחון היה מבטיח לבאר שבע זכייה באליפות מחזור אחד לפני הגונג, וכשהכול היה מוכן לשלב ההנפה הגיע אייל משומר וגרם לדחיית השמחה. 


למרות שמשומר כבר לא גר שם יותר, באר שבע לא מקלה ראש בבעלת הבית. הזהירות והפרופיל התקשורתי הנמוך נתמכים על-ידי העובדה שהאלופה עדיין לא הכניעה את מכבי חיפה באצטדיונה החדש, ואילו סמי עופר הוא המוקש היחידי שטרם נוטרל על-ידי האלופה.


 



נאמן לשיטת הרוטציה יבצע המאמן ברק בכר מספר שינויים בהרכב. החלוץ בן שהר, שישב על הספסל במשחק האחרון "מטעמי בטחון" (סוחב ארבעה צהובים וסופסל כדי לא לסכן אותו למשחק מול מכבי תל אביב בשבת), צפוי לחזור להרכב במקום אליניב ברדה, כובש שער השוויון בסכנין.


בצוות המקצועי נוטים לאפשר למהראן ראדי מנוחה כדי שיוכל לאגור כוחות לקראת משחק העונה בשבת ואם יוחלט לוותר בפתיחת המשחק על ראדי, טובים סיכוייו של אובידיו הובאן למלא את מקומו.



ראדי. ינוח לפני מכבי תל אביב (דני מרון)


בתוך כך, במועדון לא שוקטים על השמרים בכל הקשור לבניית הקבוצה לעונה הבאה ומעוניינים לזמן למבחנים את כריסטיאן מננדס, חלוצה של אתלטיק טוקומאן. הארגנטינאי בן ה-29 מתוכנן למלא את משבצת הזר של לוסיו מרינאו, שמסיים את תקופת השאלתו למועדון ספורט אשדוד ומיועד למכירה. 


ובמעבר חד וכואב: בשעות הבוקר, במהלך שהותם בבית המלון בחיפה, ערכו שחקני האלופה טקס לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה. אליניב ברדה ושיר צדק הקריאו, כל אחד בתורו, את הקטע הבא: "הצפירה הזאת תמיד מעוררת צמרמורת, קשה לתפוס ובלתי אפשרי להבין. השואה היא הפשע הנורא ביותר בתולדות האנושות, פשע שבוצע כלפי היהודים רק בגלל דתם – הדת שלנו".


"כשהיינו בפולין, באחד ממחנות האימון שלנו, סיירנו במה שהיה פעם גטו ורשה. למדנו, ראינו, שמענו. ועדיין זה בלתי נתפס. איך אנשים יכולים להתנהג כך כלפי אנשים אחרים? יש לנו חובה אחת כלפי הנרצחים – לזכור ולעולם לא לשכוח. ללמד את הילדים שלנו על מה שקרה שם ולהזכיר לעולם כולו שהרוע קיים. מחובתנו לדאוג שהטוב תמיד ינצח". 


הרכב משוער
: גיא חיימוב, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי (אובידיו הובאן), מאור מליקסון, מאור בוזגלו, אנטוני וואקמה, בן שהר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי