אזולאי לא צפוי לשחק עד סיום העונה, עאבד במגעים עם פ"ת

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

חלוץ עירוני ק"ש ספג ביקורת חריפה על בעיטת הפנדל ב-0:2 על בני יהודה בניגוד לדעתו של המאמן, אלקיים סיכם במלאבס

(גודל טקסט)
לאחר חודשיים קשים השיגה עירוני קריית שמונה אמש (חמישי) ניצחון ראשון בפלייאוף התחתון כשניצחה 0:2 את בני יהודה במשחק סוער רווי ביצרים ובאירועים חריגים.

 

בניגוד למשחקים האחרונים בהם החליט המאמן תומר קשטן לתת הזדמנות לשחקני קבוצת הנוער ולשחקנים המחליפים, מול הזהובים עלו דווקא השחקנים הוותיקים והבכירים.



 

מי שזכה ללא מעט מחמאות היה הקפטן אחמד עאבד שעלה כמחליף והיה בין הטובים בקבוצה של איזי שרצקי. עאבד צפוי לעזוב את הקבוצה בקיץ למרות חוזה לעונה נוספת וכבר ניהל משא ומתן מול מכבי פתח תקווה, אך נכון לעכשיו הפערים גדולים. למרות זאת המגעים צפויים להימשך בשבועות הקרובים ובמלאבסים אופטימיים בנוגע לסיכויי העסקה לצאת אל הפועל. מי שכבר סיכם את תנאיו אצל הלוזונים הוא המגן עודד אלקיים.

 

במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת, ואחד השחקנים הביע ביקורת על קשטן שלא נתן לאחרונה הזדמנות לשחקנים הבכירים: "הוותיקים הוכיחו שהם מחויבים, לא כמו שחושב קשטן. הם מבינים שהם צריכים לדאוג לחוזה לעונה הבאה".




אחמד עאבד. זכה למחמאות, אבל לא יישאר. צילום: עדי אבישי

 אחמד עאבד. זכה למחמאות, אבל לא יישאר (עדי אבישי)



החלוץ שלומי אזולאי, שבעט פנדל בניגוד לרצונו של המאמן וגם החמיץ ברשלנות, לא צפוי להיענש, אך ככל הנראה לא יהיה בסגל עד סיום העונה. השחקן ספג ביקורת חריפה מאנשי הצוות המקצועי ומראשי המועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי