במכבי פ"ת מרוצים: רואים את התהליך שעברנו מאז ה-5:0 בטרנר

רפואה. ליצור רצף הצלחות
רפואה. ליצור רצף הצלחות | צילום: עדי אבישי

במלאבס החמיאו לשחקנים על ה-1:1 מול האלופה, אולם הודו כי המקום השלישי לא בהישג יד. בקבוצה מתכננים לרשום רק חמישה זרים בעונה הבאה, אלי אלבז הוצע

(גודל טקסט)
 שביעות רצון גדולה מאוד במכבי פתח תקווה לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש בטוטו טרנר, במשחק ההכתרה של האלופה הפועל באר שבע במיוחד לנוכח הסגל החסר שעמד לרשות המאמן קובי רפואה.


אם נסתכל לרגע על מסדר הנעדרים של הקבוצה, נמצא שלא פחות משישה שחקנים אתמול לא השתתפו מסיבה זו או אחרת: צחי גיגי (מים בברך), דור אלו (עבר ניתוח ארתוסקופיה וגמר את העונה), נאור פסר (צהובים), אורי מגבו (קרע במפשעה), אליסון דוס סנטוס (הוחלף במחצית הראשונה עקב כאבים בקרסול) וגיא מלמד (כאבים במפשעה ובבטן התחתונה). בנוגע למלמד, כפי שפרסמנו השחקן מתקשה להתאמן וצפוי לקבל חוות דעת נוספת לגבי הצורך בניתוח בקע. ההערכות הן, שבכל מקרה, החלוץ לא ישוב לשחק העונה.




"ידענו שזה משחק ההכתרה של ב"ש ושגם לנו המשחק הזה לא ישנה יותר מדי, אבל מאוד חשוב לקובי שנסיים את העונה כמו שצריך. חוץ מזה, אם מסתכלים על הקבוצה שספגה פה 5:0 בסיבוב הראשון, לעומת התיקו שהוצאנו אתמול, רואים את התהליך שעברה מכבי פ"ת", אמרו במועדון.


בסיום המשחק אבי לוזון וקובי רפואה נכנסו לחדר ההלבשה ובירכו את השחקנים כאשר במלאבס מודעים לעובדה שהמקום השלישי לא ממש ריאלי למרות הסיכוי שקיים ומודים: "אנחנו יודעים שהמשחק הכי חשוב שנותר עד תום העונה הוא גמר הגביע. זה נכון שמכבי פייבוריטית ברורה, אבל יש הפתעות בכדורגל וזה יהיה נורא חבל אם לא נהיה באירופה".



רפואה. המאמן החמיא על הנקודה שהושגה (דני מרון)


לצד זאת, בפ"ת יאיצו השבוע את ההכנות לקראת העונה הבאה. המאמן קובי רפואה צפוי לקבל השבוע את טיוטת החוזה שלו כדי לחתום באופן רשמי לשנתיים נוספות, כאשר גם שאר הצוות המקצועי בהם עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה, מאמן השוערים ויקטור בוחניק ומאמן הכושר אהוד בן שושן קיבלו הצעות להמשיך וצפויים לעשות זאת.


בצוות המקצועי קיבלו החלטה נכון לרגע זה כי בשנה הבאה ישחקו בקבוצה חמישה זרים ולא שישה, כאשר מלבד רומאריו פירס שאר הזרים צפויים לעזוב. בקבוצה מכוונים להבאת שני בלמים זרים. "אנחנו יודעים שברגע שאתה מביא חמישה זרים, כל זר חייב להיות בינגו", אמרו. בקו הישראלי, כפי שפרסמנו דני עמוס צפוי להישאר וכבר הגיע להסכמות, כאשר עודד אלקיים חתם על זכרון דברים ויעבור רשמית למלאבס ברגע שהעונה תסתיים. אורי מגבו ונאור פסר (לו יוצע חוזה חודש) ייאבקו על עמדת המגן השמאלי. בקבוצה מאמינים שגידי קאניוק יישאר לפחות לעונה נוספת, כאשר נכון לרגע זה סוכנו דודו דהאן טרם מצא קבוצה בבלגיה שתעמוד בסעיף השחרור שלו (כמיליון יורו).


בשלב זה המטרה הראשונית של הצוות תהיה ליצור את ה-11 פותחים ורק לאחר מכן יעברו בתהליך הרכבת הישראלים: "לא נביא סתם ישראלים. מכבי פ"ת עברה איזשהו שדרוג ואנחנו רוצים להביא רק שחקנים שנהיה בטוחים שתורמים לנו. לאחר מכן רק, נעבור להשלמת הסגל". אחד השחקנים שהוצעו לקבוצה הוא אלי אלבז, מלך השערים של הפועל כפ"ס עם שמונה שערים, שרושם עונה מצויינת. בכלל, ההערכה בפ"ת שהתקציב בעונה הבאה יגדל מ-22 מיליון שקלים לסביבות ה-24 מיליון. 


בנוגע למחנה אימונים, בקבוצה מודעים לעבודה שבמידה והקבוצה תעפיל לאירופה לא יהיה באפשרותה לקיים מחנה לפני המשחקים ולפיכך היא תערוך מחנה אימונים קצר בארץ ולאחר מכן היא צפויה לקיים מחנה שני בחו"ל. 



אלבז. הוצע לעונה הבאה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי